Mijn nieuwe hardloopschoenen

Mijn nieuwe hardloop schoenen zijn Asics en ze lopen heerlijk.(klik groot)

Het was vandaag weer zover, ik heb weer nieuwe hardloop schoenen moeten kopen omdat de ouden waren versleten(klik).
Die zijn inmiddels in de prullenbak beland maar ik had nog veel reserve schoenen zoals hieronder is te zien.

Helaas waren de meesten toch al te veel versleten om er goed op te lopen dus het merendeel zal nu echt de weg naar de afval container gaan maken, de laatste reis van een hardloop schoen.
Mijn eerste hardloop schoenen waren van het merk Nike maar na een aantal paren heel snel te hebben versleten ben ik overgestapt naar Adidas en die gingen al veel langer mee. Het vorige paar heeft het net geen jaar uitgehouden.

Toch heb ik vandaag weer een nieuw merk gekocht en wel Asics, op advies van de sport winkel omdat er geen Adidas in mijn maat waren en pas eind april weer een nieuwe collectie zou komen. Ik kon echt niet zolang meer wachten en dit zijn ook echt goede schoenen dus kan ik gelijk nagaan of dit merk misschien meer wat voor mij is.
Deze Asics lopen in ieder geval heerlijk want ik heb er vanmiddag natuurlijk even een rondje op gelopen(klik voor details)!

Mijn hardloop schoenen collectie, die zwarte Nikes gebruik ik niet voor hardlopen maar zijn reserve en die achterste rij gaat nu echt in de afval container…..!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Mijn nieuwe hardloopschoenen

  1. ik loop zelf op mizuno’s en saucony’s .. lopen zo heerlijk dat ik voor hardlopen niets anders meer wil 🙂

  2. RenéSmurf zegt:

    oke, aha. Ja, ik heb totaal geen verstand van merken en zo. Wat goed is dan goed, en de volgende keer zoek ik iets soortgelijks.

    Momenteel heb ik alleen werkschoenen.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuke site heb je bij je lopen, zo kun je leuk volgen hoe je prestaties zijn.
    Als je zoveel loopt als jou dan slijten ze wel.
    Weer een nieuw merk om uit te proberen. oma

  4. Vlinder zegt:

    Ik heb ook acsics, alleen die van mij hebben nog niet zoveel kilometers te verduren dan die van jou:)
    Maar het begin is er.

Geef een reactie

