Far cry 3, deel 1

De DvD hoes van de game Far cry 3(klik groot)

Nu ik de eindrang in Battlefield wel bereikt heb(klik) wordt het voor mij wel weer eens tijd om een nieuwe game te spelen.

De game waar ik aan ben begonnen is helemaal niet nieuw maar kwam eind 2012 al uit en ik heb het over Far Cry 3(klik).
Het alweer deel 7 in de Far Cry serie en deel 1 heb ik ooit eens gespeeld.

Far Cry 3 is een first person shooter in een open wereld. Je speelt Jason Brody een vakantieganger die met vrienden op de eilanden groep in de Stille Zuidzee beland en daar wordt gevangen genomen door een stel rare gasten om voor hen losgeld te vragen.

Er blijkt echter veel meer dingen aan de hand op het eiland en als je bent ontsnapt ga je op zoek naar antwoorden en daar ben ik nu dus druk mee bezig.
Het is dus een setting op een tropisch eiland en je moet jagen op zowel dieren, planten, haaien en mensen. Je kunt de verhaal lijn doorlopen maar ook gewoon lekker op speurtocht gaan op de groep eilandjes.
Je moet een aantal zendmasten uitschakelen zodat er meer van de wereld om je heen zichtbaar wordt en kun met verschillende voertuigen over de eilanden heen rijden, varen, vliegen of natuurlijk gewoon lopen.

Ik vermaak me er in ieder geval prima mee en de gameplay doet me een beetje aan Fall Out 3(klik) denken. Lekker gewoon je gang gaan maar nu in een tropische setting in plaats van een post nucleaire setting. Dus ik ben weer even druk maar binnenkort meer game nieuws!

tot nog toe veel aan het killen maar ik ben ook al een paar keer dood gegaan!(klik groot)

Zweven met een glider van punt a naar punt b, zo heb je een mooi uitzicht!(klik groot)

De hoogte verschillen zijn soms behoorlijk en dat levert mooie plaatjes op (klik groot)

Je moet ook goed uitkijken voor de wilde beesten in het bos, vooral de commodo Varanen zijn erg vervelend…(klik groot)

Vaas, dit is degene die je ontvoerd op het eiland en waar je daarna weer naar opzoek gaat voor je vrienden!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Far cry 3, deel 1

  1. Met dit weer kan je ook beter gaan gamen.

  2. RenéSmurf zegt:

    Het doet me een beetje aan een wii denken, ook met eilanden en rondkijken en zo. Haha, en dan strijden en punten scoren,

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nu begrijp ik je reactie bij Rene, dacht dat je de dias bezig was. oma

  4. Redstar zegt:

    Ik heb het met Far Cry 1 en 2 gedaan, maar 3 laat ik liggen voorlopig. Want ik heb nog even games genoeg te spelen.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,
    Game is voor met net als voor jou Toby Rix. LOL oma

Geef een reactie

