Far cry 3, deel 2

De DvD hoes van de game Far cry 3(klik groot)

Inmiddels ben ik al ruim ik al ruim over de helft van de verhaallijn heen, toch heb ik nog vele uren gameplay te gaan om deze game helemaal uit te spelen.

Klik voor DEEL1.

De game waarover ik het hier heb is natuurlijk Far Cry 3(klik).
Daarin ben ik nu gevorderd tot het zuidelijke eiland en heb ik de noordelijke eilanden groep reeds schoongemaakt van piraten.
Ook de leider van de piraten, hiernaast op de foto met de naam Vaas heb ik inmiddels vermoord als wraak voor het doden van mijn beide broers.

Echter ben ik nog niet klaar want die Vaas blijkt dus te werken voor een nog ergere kerel met de naam Hoyt Volker en die heeft een privé leger om zich heen gebouwd van huurlingen.
Dit tweede eiland is dus veel moeilijker te veroveren van de piraten dan de eerste maar ik heb wel meer skills gekregen en ook betere wapens.

Daar ben ik dus nu mee bezig om het zuidelijke eiland te ontdoen van alle boosaardige piraten en huurlingen van die Volker en daarna kan het verhaal op verschillende manieren aflopen. Ik heb al even vooruit gelezen en weet inmiddels de keuzes maar die verraad ik hier nog niet want daar kom ik dan volgende keer wel op terug en misschien dan ook al wat multiplayer en co-op actie.
Overigens staan de verschillende eindes ook op de Nederlandstalige wiki van Far Cry 3 HIER te lezen.

Haaien en krokodillen leven in het water en zijn erg gevaarlijk als je gaat zwemmen… Het voelt ook erg onaangenaam als er zo’n vin op je afkomt!(klik groot)

Met pijl en boog op jacht naar piraten, met explosieve kop of brandbaar… Ik doe het liever met een sniper geweer!(klik groot)

De vlammenwerper is ook een beducht wapen en je zet ook gelijk de omgeving in brand….(klik groot)

Dit is dokter Earnhardt en hij is een beetje een rare snuiter die vooral veel high rondloopt maar wel helpt om je vrienden veilig te houden…(klik groot)

Dit screenshot van Far Cry 3 kwam ik ook tegen maar ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen deze dino’s…Maar hopen dat het een april grap is…!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Far cry 3, deel 2

  1. RenéSmurf zegt:

    Volgens mij kan je nog allerlei kanten op en van alles ontdekken! Ja, je vermaakt je er prima mee!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Grafisch ziet het er mooi uit.
    Je hebt het koude weer mee, nu kun je extra gamen. oma

  3. Zodra ik komende winter wat meer tijd heb ga ik toch eens nadenken over gamen, maar ben bang dat ik er door opgeslokt wordt. Ken mezelf 🙂

  4. Redstar zegt:

    De screenshots laten echt Farcry zien ja. Mss dat ik er toch eens om ga. Maar ja, ik heb nog zoveel spellen liggen.

  5. Linda zegt:

    Ook jij hebt je lay-out veranderd!
    Gaaf!!!

Geef een reactie

