Lachen op maandag 8

Lijkt me duidelijk, dat wordt vroeg opstaan!..!(klik groot)

Hier is ie dan weer de nieuwe lachen op maandag update.
Vandaag weer een tiental plaatjes van leuke baby en kindermomenten!

In DEEL3 kwamen die momenten ook al eens aanbod en dat was al een hoop lol en omdat het hier buiten weer regent kan ik een glimlach vandaag wel gebruiken!

Klik voor voorgaande delen van lachen op maandag: DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7.

Het weekend zit er weer op en na wederom een zonnig afgesloten zondag is het hier vandaag weer regenachtig en grijs.
Het zal toch niet weer zo zijn dat het alleen op de zondagen echt mooi weer wordt en dat we dan weer 6 dagen moeten wachten?
Nou ja de temperaturen zijn wel weer beter en zo kan ik toch weer lekker in een T shirt hardlopen en dat is wel weer fijn na die maanden in een sweater rennen.….

Dat is even schrikken als je moeder op de voorpagina van de Penthouse staat…Of schrikt hij ergens anders van ??! Deze week meer Far Cry en wel multiplayer want die heb ik inmiddels gespeeld!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Lachen op maandag 8

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, ik moet zeggen dat ik honden nog altijd het leukste vind, daar heb ik het meeste mee.

  2. Linda zegt:

    Lol , sommige hebben echt de schrik van hun leven!

  3. Suske zegt:

    als hij groter geworden is zal ie wel niet meer schrikken.

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Kinderen verbergen hun emoties niet, is ook erg lastig als je ouder bent. oma

Geef een reactie

