Far cry 3, deel 3

De multiplayer van Far cry 3 wordt niet heel veel gespeeld maar het is best wel fun(klik groot)

De single player heb ik eigenlijk nog niet helemaal uitgespeeld maar ik ben afgelopen weekend dan toch eens aan de multiplayer van de game Far Cry 3 begonnen. Het wordt niet al te veel gepeeld maar ik heb me er wel mee vermaakt.

Klik voor DEEL1, DEEL2.

In de online multiplayer modus zitten weinig grote verassingen ten opzichte van andere online shooters zoals Call of duty maar het is best wel even grappig om te spelen.
Zo heb je wat opties om je teammaten te helpen en ook te reviven en dat kan in  Call of duty niet. Tevens zitten er natuurlijk wat andere wapens in en kun je die upgraden met mods en andere aanvullingen.

Aan het einde van iedere speel ronde krijgen de eerste 3 van het winnende team de kans om de beste van het verliezende team wat aan te doen. Dat kan zijn genade tonen en hem vrijlaten of in elkaar slaan of andere ongein uithalen. Ook kun je de macarena dansen of de verliezer opblazen met een raket werper. Het is maar waar je zin in hebt.
Dat vond ik best een grappige aanvulling die ik nog niet eerder was tegengekomen. De onderste twee plaatjes laten hier wat van zien. Daaronder een filmpje met wat gameplay van de online multiplayer modus van Far Cry 3.

Gisterenavond heb ik zelfs een aantal uren aan de coöp missies mee gedaan met drie medespelers en dat was zelfs best leuk om te doen. Ik kende mijn medespelers niet maar we werkten goed samen en kwamen best een eind in het verhaal. Ik heb in ieder geval een aantal wapens vrijgespeeld die ik in de multiplayer goed kan gebruiken….

Via het vizier schieten en links en rechts zie je de positie van je teammaten!(klik groot)

Met decoders kun je game en wapen mods vrijspelen!(klik groot)

Als je geraakt bent wordt je scherm rood aan de kanten en je ziet welke teammaat hulp nodig heeft…(klik groot)

Na afloop de tegenstander even in de zeik nemen of genade wensen, hier het zogenaamde teabagging.(klik groot)

Hier geen genade voor je tegenstander en je teammaten moedigen je aan!(klik groot)

Hierboven een filmpje van de multiplayer gameplay van Far Cry 3 om een idee te krijgen hoe het gespeeld wordt.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Far cry 3, deel 3

  1. Heb de filmpjes bekeken , het is net levensecht he.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Met een breed scherm zit je er midden in, zie ik bij de jongens. oma

  3. Redstar zegt:

    De multiplayer van Farcry 3 is geweldig. Ik wist niet dat hij weinig gespeeld werd. Eigenlijk wel jammer, maar ja, er is ook zoveel. Veel plezier er mee!

  4. Karel zegt:

    Heb de game ook gespeeld toen hij uitkwam en toen was er online nog veel te doen… Maar ik speel nu tomb raider 🙂

  5. Lady Troy zegt:

    Mijn DJ krijgt morgen weer chemo per infuus

    in het ZH.

    Dan kom ik eventjes niet langs…

    Succes met je mooie game Jager!

    Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

