Dia’s deel 11

Op de boot naar Cambrils Spanje samen met mam en broertje.(klik groot)

Deze keer gaan we verder met de laatste dia’s van onze vakantie naar Salou  in de zomer van 1977 om daarna met de sinterklaas het jaar 1977 af te sluiten.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info)

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10.

We gaan nog een keer lekker terug naar het strand van Salou en nog een keer lekker zwemmen in het zwembad bij ons hotel zoals hiernaast te zien is.

Ik weet dat Salou er tegenwoordig wel even wat anders uitziet als toen want onze dochter is er een jaar geleden nog geweest en herkende hier niks van. Dat is ook niet zo vreemd na 35 jaar natuurlijk!

Het vliegveld was ook nog wel even wat anders als nu want er was geen grote aankomst en vertrek hal dus je stond gewoon buiten op de stoep op je vlucht te wachten, zoals hieronder ook is te zien.

Op het strand van Salou, uitzicht over de baai aldaar, niet met bedjes maar meer met stoelen dus.!(klik groot)

Uitzicht vanuit ons appartement op het bijbehorende zwembad…!!(klik groot)

Groepsfoto met een aantal vrienden die we daar ontmoet hebben, ik weet alleen niet meer wie het waren…..(klik groot)

Op het vliegveld wachten op onze vlucht, op de stoep met een broodje en een biertje voor pa…!(klik groot)

Sinterklaas vieren bij oma, met die grote sinterklaas met allerlei cadeautjes onder de jurk. Ik kreeg een mooie locomotief..!(klik groot)

Mijn broertje krijgt een trekker en ik had er ooit ook 1 in het blauw……(klik groot)

Papa leest ons voor op mijn bed en daar moet je natuurlijk ook een dia van maken!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Dia’s deel 11

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je mag jezelf een gelukkig kind prijzen met zulke ouders, avontuurlijk en jullie als kinderen centraal in het gezin. oma

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, dat is echt mooi om op terug te kijken! Fijn he, nu staat het online!

  3. Redstar zegt:

    Leuk dat je alles zo weet te digitaliseren. Leuk om terug te zien.

  4. Suske zegt:

    Foto’s die anders vergeten in een album lagen kun je nu online bewonderen.

  5. Ik denk dat je ook moet oppassen niet bij elke foto weg te zwijmelen in oude verhalen, dat zou ik denk ik hebben.

  6. Pablo T zegt:

    Het zou een leuk idee zijn er een foto bij te plaatsen hoe die mensen er vandaag uitzien.

Geef een reactie

