Lachen op maandag 9

Ja zeker een goed weekend gehad!..!(klik groot)

De honden humor plaatjes roepen de meeste glimlachen op en ik heb er eigenlijk ook wel de meeste van dus vandaag weer 10 keer humor met honden.

Klik voor voorgaande delen van lachen op maandag: DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8.

We hebben weer een lekker weekend achter de rug en de zon schijnt buiten dus wat kan er nog mis gaan deze week. Behalve dan het koningslied maar ja daar zit ook niemand op te wachten.

Wat een gedoe over een melodietje met wat tekst wat we maar 1 dag mogen zingen. Het wordt letterlijk een “one day fly” en nu is de stekker er al uit getrokken voor we goed en wel zijn begonnen.

Gelukkig is er verder niet zoveel in het nieuws, is er geen oorlog in Syrië  is het verdacht stil in Noord Korea, hebben ze de bommenleggers van Boston niet gepakt en loopt het aantal doden als gevolg van een aardbeving in China niet op.

Nee, je zult maar niet naar school mogen vandaag met dit mooie weer. Dat hebben ze in Leiden goed begrepen, nu maar hopen dat niet iedere week met mooi weer zo’n dreig bericht wordt geplaatst.

Ik heb nog zo gezegd eerst aankloppen!!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn humor en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Lachen op maandag 9

  1. Redstar zegt:

    De foto’s zijn hilarisch. Lachen geblazen. Het koningslied is inmiddels al weer terug op de planken. Jammer hoor.

  2. De eerste en de derde lolllll!

  3. Suske zegt:

    maandag hondsdag is hier het motto zo te zien. en ondertussen is het dinsdagavond.

  4. RenéSmurf zegt:

    De derde foto, die spingt er wat mij betreft echt goed uit! Prachtig!

  5. Ze zijn weer geweldig, ik kijk alweer uit naar volgende week 🙂

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het is altijd lachen met de honden in huis, zelfs op maandag. oma

  7. Lady Troy zegt:

    Het gaat dit keer weer heel zwaar met mijn DJ

    z’n chemo kuur…

    Helaas het is niet anders.

    Altijd leuk humor foto’s Jager!
    Fijne Midweek wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

