Far cry 3, deel 4

De DvD hoes van de game Far cry 3(klik groot)

Dit zal waarschijnlijk mijn slot review zijn van de game Far Cry 3.
Dat komt omdat ik de hoogste rang(75) in multiplayer heb gehaald in een kleine 35 uur en alle uitdagingen wel zo’n beetje heb bereikt.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3.

De game leunt toch voornamelijk op de singel player met het spannende verhaal op het tropische eiland waarover ik al in voorgaande delen heb geschreven.

De multiplayer is een leuke bijkomstigheid en ik heb me er dan ook prima mee vermaakt maar ik ben er nu wel een beetje klaar mee en ga toch weer even Battlefield 3 spelen hierna want dat is wel wat grootser.

De game was zeker zijn geld waard, de avonturen op de eilanden, zeker in het begin zijn erg spannend. Later wordt het wat duidelijker hoe het werkt en krijg je ook betere skills zodat je beter weerstand kunt bieden want je begint met niks en moet zelf maar uitzoeken hoe alles werkt.

Ik weet zeker dat ik de single player nog wel eens helemaal opnieuw ga spelen en ik zal ook zeker nog wel eens aan de slag gaan met de multiplayer maar voor nu ben ik er even klaar mee en gaan we op naar een nieuwe uitdaging voordat Battlefield 4(klik) uitkomt.
Die nieuwe uitdaging zal waarschijnlijk de nieuwe Tombraider game worden want ik heb weer eens zin om Lara Croft(klik) te gaan besturen….

Mijn favoriete uitrusting de AK47 en toevallig draagt het ook nog de naam Jagersmod!(klik groot)

Mijn multiplayer resultaten, veel gewonnen, positieve KDR!(klik groot)

Vrijwel alle doelen gehaald, misschien dat ik de laatsten ook nog even moet proberen als ik de tijd heb…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Far cry 3, deel 4

  1. Karel zegt:

    Ja tombraider, ben er nog druk mee ook grappige multiplayer, wel wat langer maar kan ook niet op tegen bf 3 😉 Op naar Far cry 4 en dan doe je gelijk mee dus!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,
    Ook wordt hier veel gegamed, maar we hebben gewoon minder Elektriciteit verbruikt.
    oma

  3. RenéSmurf zegt:

    je hebt je draai wel weer gevonden, en er leuk mee bezig! In de toekomst kijk je hier op terug en weet je weer hoe het was!

  4. Toch leuk dat je zoveel lol en spanning aan het gamen beleefd

  5. Redstar zegt:

    Ik heb tot nu toe alle Tombraiders gespeeld. Ook de nieuwe gaat daar bij komen natuurlijk.

  6. Linda zegt:

    Ik ben geen gamer,
    Fijn dat je je draai gevonden hebt 😉

Geef een reactie

