Dia’s deel 12

in een indianen tent op mijn kamer samen met met broertje. Gekregen met de sinterklaas :).(klik groot)

We gaan weer verder met de serie aan het einde van het jaar 1977 met de kerst en dan al snel in 1978 naar mijn verjaardag, sneeuw en dan is het ineens weer zomer!

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info)

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11.

Deze keer komen mijn nichtjes op bezoek met de kerstdagen en gaan we gekke bekken trekken op mijn verjaardag.

Er ligt ook weer sneeuw maar dat slaan we snel over en mijn broertje is aan het sjoelen. Die Sjoelbak is ook gemaakt door mijn opa en hij staat hier nog steeds thuis, zei het wel enigszins gehavend helaas.

We sluiten dit deel af met zonneschijn en zwembad en ten slotte ben ik te zien bij het behalen van een tennisdiploma en daar gaan we dan de volgende keer weer mee verder…..

Op schoot bij moeders is mijn broertje met wie daarnaast weet ik zo gauw even niet…!(klik groot)

Mijn nichtjes op bezoek tijdens de kerstdagen, gezellig TV kijken..!!(klik groot)

Een beetje bewogen maar het is alweer maart 1977 en ik ben weer jarig en dat is feest!..(klik groot)

Mijn broertje aan het sjoelen op de sjoelbak die hier thuis nog steeds staat…!(klik groot)

Jawel ook dat jaar lag er sneeuw maar werd het wel eerder weer mooi weer!!(klik groot)

Mijn broertje in een mini zwembad maar je kunt er in ieder geval niet in verzuipen!…..(klik groot)

Bezig met het behalen van mijn tennis certificaat en ik kreeg het ook echt!! Volgende week meer.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Dia’s deel 12

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Weer gezellige foto’s, zo zien we veel van je jeugd.
    Je lijkt erg op je moeder in je gezicht, had ik al eens gezegd dacht ik.
    Wat leuk een tennisdiploma, dan was je een aankomend talend. oma

  2. Lady Troy zegt:

    Hoi Jager

    Je serietje foto’s en dia’s van je
    jeugd

    is schattig en erg leuk.
    Een tenniscertificaat behaald…toe maar…je
    had dus daarvoor talent!

    We gaan nu richting 30 April en overal zijn al

    Oranje feesten gaande in het land.

    Ik zit 30 April voor de buis en jij?

    Fijn weekend

    Knf. van Lady Troy

  3. Hoop herkenbaars dit keer. Zo’n tentje heb ik ook nog gehad en mijn hart gingen open bij de foto van het tenniscertificaat. Ben de eerste vijftien jaar van mijn leven vrijwel opgegroeid op de tennsibaan . Eerst certificaat, toen voorspelen voor de bond en toen bondstraining.

    • realjager zegt:

      Wij woonden ook tegenover de tennisbanen en was er ook veel, het wel competitie getennist maar kreeg rond mij 18e last van terugkomende tennisarm en ben uiteindelijk toen gestopt en gaan hardlopen…

  4. Linda zegt:

    Die tent!!!!
    Ik zie ons er nog in zitten!

Geef een reactie

