Lachen op maandag 10

Knap gedaan..!(klik groot)

Na de honden humor plaatjes van de vorige week gaan we vandaag weer een deel blikschade doen op deze vakantie maandag voor velen…

Klik voor voorgaande delen van lachen op maandag: DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9.

Ik ben gewoon aan het werk vandaag en dat zijn meestal de fijnste dagen om te werken.
Geen files op de wegen en genoeg zitplaatsen in de trein en dat alles vanwege de mei vakantie en natuurlijk de vele vrije mensen die er een lang weekend van maken vanwege de komende troonswisseling.

Het weer wordt steeds beter en over een maandje gaan we een weekje naar Turkije om een beetje voor te bruinen deze zomer.
Het besluit is afgelopen weekend gevallen en ik heb er zin in!
Naar Turkije ben ik nog niet geweest dus is het een soort verkenning, zeven dagen van de zon en de zee genieten.

Natuurlijk gaan we dit jaar ook weer naar Kreta maar dat is pas eind augustus en zo lang kan ik dit jaar echt niet wachten want ik ben aan zon toe!

Dus vandaag met een dubbele glimlach even kijken waar die blikken op de weg nu weer neergezet worden en het blijft toch wonderbaarlijk hoe men dat soms voor elkaar krijgt!..

Oeps, de garage zat 2 deuren verder dus!!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor, Mijn knallers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Lachen op maandag 10

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Neem aan dat je niet met de auto naar Turkije gaat.
    Leuk vakantieland, mooie cultuur en Raki. oma

  2. RenéSmurf zegt:

    Ja, die eerste lijkt wel een kunstwerk zeg, en dan is het zelfs erg mooi.
    En de rest vind ik niet erg lachen, wel schrikken. Merkwaardige plaatjes.

  3. Karel zegt:

    De dames staan er maar weer mooi op, hahah.
    Vakantie naar Turkije, dat is in ieder geval altijd warm!

  4. Linda zegt:

    Die roltrap!!!
    *dat was een man! zeker weten*

Geef een reactie

