Koninginnedag Venray 2013

Gezellige sfeer in het centrum van Venray.(klik groot)

Het koninginnen dag feest was ook in Venray best druk bezocht.  Dankzij het mooie weer was het aangenaam weer om een terrasje te pakken of om een ijsje te eten op het plein.
De kinderen hadden de hele ochtend hun spulletjes verkocht en de rommel was in de middag opgeruimd zodat er wat sport en spel te zien was in het centrum.

Dus niet iedereen was gisteren in Amsterdam, maar ik ben er ooit een keer geweest en toen vond ik het veel te druk en benauwd. Voor mij was het voldoende gezellig en ik heb een mooie dag gehad.

De dag werd nog mooier omdat we nu ook definitief onze eerste vakantie naar Turkije hebben geboekt voor begin juni.
We gaan naar Alanya en hebben een mooi appartement vlakbij zee met daarbij ook een aantal zwembaden dus ik ben benieuwd!

De gemiddelde temperaturen daar zijn in juni al rond de 35 graden en dat is nog een stuk warmer dan op Kreta maar daarom gaan we ook zo vroeg daar al heen. Ik ben zelf nog niet op vakantie naar Turkije geweest dus ik laat me verassen maar zin in die zon heb ik nu al!.

De terrassen zaten lekker vol en er waren wat optredens van bands en fanfare.!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Koninginnedag Venray 2013

  1. Lady Troy zegt:

    Ik heb van 30 April 2013 erg genoten.

    We hebben de hele

    dag thuis TV gekeken.

    Het was allemaal

    prachtig om te zien.

    En de dag er op

    van de vermoeiende lange zit

    ergggg lang uit geslapen.

    Mooi je vakantie al vast gezet Jager.
    Kan je echt naar uit kijken!

    http://blog.seniorennet.be/lt1943/

    Knf. van Lady Troy

  2. Ook bij jullie dus een lekker dagje geweest en inderdaad Amsterdam zou mij ook veel te druk zijn. Ik heb zelfs zo nu en dan al moeite met de drukte bij ons 🙂 Lekker vooruitzicht Turkije.

  3. Redstar zegt:

    Ik had geluk. Hier aan de rand van het dorp helemaal niets mee gekregen van de oranje dag. Precies zoals ik het graag heb,.

  4. realjager zegt:

    Ik heb echt nieuwe bezoekers nodig….Iemand een idee? 🙂

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    zoon heeft goede zaken gedaan met zijn handeltje, maar daar was hij al vroeg voor op pad.
    Het was een heel gezellige dag in alle opzichten. oma

  6. RenéSmurf zegt:

    Kijk eens aan, het was niet alleen een mooie dag, er is ook nog een mooi vooruitzicht! Ja, die voorpret is ook het genieten waard!

  7. Eigenlijk het gezelligste gewoon in je eigen dorp!

Geef een reactie

