Medal of Honor, Warfighter 1

De DvD hoes van de game Medal of Honor, Warfighter(klik groot)

Omdat Tombraider nog niet was verlaagd in prijs heb ik dan toch maar Medal of Honor, Warfighter gekocht voor nog geen 12 Euro.

De game werd slecht ontvangen door de game pers en dat was vooral omdat er veel bugs in zaten en de AI was erg slecht.
Toch is het best een aardige game om te spelen en hij draait op een goede engine, namelijk de frostbite 2 engine waarop ook Battlefield 3 draait(klik). Daarom is de game grafisch erg mooi en de multiplayer is ook best aardig om te spelen.

De single player heb ik redelijk snel uitgespeeld en is best leuk alleen wel verwarrend. Eigenlijk moet je het eerste deel ook gespeeld hebben maar die heb ik nooit gekocht.
Het verhaal lijkt veel op games als Call of duty, black ops(klik) en gaat over terroristen die een aanslag plannen en jij moet dat voorkomen.

Ik ben nu bezig met de multiplayer en dat is nog best lastig tegen de meest ervaren Medal of Honor spelers die het spel al een jaar aan het spelen zijn online, maar daarover later nog een keer meer….

Uit de single player, ergens in een Arabische stad schuilen voor kogels!(klik groot)

Je moet moeder achterna in deze missie helemaal aan het begin van de game!(klik groot)

Vanuit een helikopter dekking geven aan je teammaten beneden…(klik groot)

De verschillende speel klassen in de online game modus, allemaal special forces uit verschillende landen met hun specifieke wapens en uitrusting.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Medal of Honor, Warfighter 1

  1. Als ik jou was zou ik dit weekend naar buiten gaan en wachten met spelen op slechter weer 🙂

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent net als onze jongens, de games gaan door 🙂 oma

  3. RenéSmurf zegt:

    mja, als er bugs in zitten lijkt het me bij voorbaat al niet leuk. Maar jij redt je er dus wel weer prima mee!

  4. Redstar zegt:

    Ik zit ook op de prijsverlaging te wachten. Nog even geduld en we hebben hem in huis.

  5. Nu genieten van de zon!
    Straks als het regent weer gamen!

Geef een reactie

