Lekker hardloop weer

Plaats 48 doordat ik meer dan 144 km heb afgelegd in de maand mei.(klik groot)

Het was vandaag weer heerlijk hardloop weer en daarom heb ik ook vandaag weer 2 rondjes van meer dan 10 km gelopen.
Het rondje in de middag ging lekker vlot(klik) en omdat ik voor de lol mee doe aan een uitdaging van mijn hardloop app, sta ik nu wel in de top 50.

Bij Endomondo doen ze wekelijks en maandelijks aan een aantal uitdagingen en je kunt er vaak een kleine prijs voor winnen zoals een jaar lang premium membership van Endomondo zodat je nog meer informatie over je hardloop rondjes kunt bijhouden.

Soms doe ik mee aan zo’n Challange zoals DEZE(klik) nu en ik sta met de afgelegde afstand van iets meer dan 144 kilometer in de maand mei op de 48e plaats.
Best grappig als je weet dat er meer dan 27.000 mensen meedoen aan deze uitdaging.

Het gaat me niet om de prijs of om te winnen want dan was ik ook voor wedstrijden en marathons aan het trainen maar daar ben ik niet zo mee bezig.
Ik sport nu vooral wat meer om met een goede conditie op vakantie te kunnen zodat ik wat beter tegen de warmte van Alanya kan volgende maand 🙂

Overigens heb ik sinds het gebruik van deze app, vanaf 15 januari van dit jaar,  meer dan 1370 kilometer afgelegd in 131 rondjes hardlopen en daarmee zou ik wel 246 broodjes hamburger hebben verbrand maar of dat precies klopt?….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Lekker hardloop weer

  1. Lady Troy zegt:

    Wat een wereld van verschil is het als

    het mooi en lekker warm weer is he…

    Wat is het leven dan een stuk leuker!

    Mijn DJ heeft vandaag weer de chemo kuur

    in het ZH per infuus gehad en

    dat is altijd afwachten hoe dat uit pakt.

    Te ziek…te zwak…te misselijk…was het

    ook vaak…maar ook wel is nauwelijks ziek

    er van en snel opgeknapt.

    Jou wens ik een goed weekend toe.

    Knf. van Lady Troy

  2. Suske zegt:

    246 broodjes ?? da’s een hele berg hoor !

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Een halve hamburger is 200 Kcal, dus reken maar uit.
    Hier was het ook mooi hardloop weer, maar dan door de stort regen. oma

Geef een reactie

