Dia’s deel 14

Nog even een actie foto van mij op Ameland en op de achtergrond het circus van Bassie en Adriaan(klik groot)

We gaan weer even terug in de tijd naar 1978 en naderen een echte horror winter van 1979. Nog even terug naar Ameland voor een actie foto van mij, zoals hiernaast te zien is, dus weer een enerverende aflevering.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info)

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13.

Deze keer gaan we, we de tuin in en sjoelen op de sjoelbak van opa.
Ik ga mijn zwemdiploma halen en ik ben te zien in mijn klas.

Ten slotte gaan we het ijs op en naar de sneeuw want die viel heel veel dat jaar waardoor mijn vader moest helpen met het bevrijden van de boeren in de buurt.
Het was de winter naar het jaar 1979 en het werd echt koud maar gelukkig komt in het volgende deel sint Piter gewoon weer naar Grouw en gaan we op vakantie naar Roemenië..

In de tuin meehelpen met pa om bloembollen te planten.!(klik groot)

Aan het sjoelen op de sjoelbak van opa en helemaal niet fanatiek hoor!!!(klik groot)

Even meekijken in mijn klas waar ik les krijg, altijd leerzaam!(klik groot)

Zwemles in Sneek voor mijn A en B diploma..!(klik groot)

In het park van Grouw op de foto in ijzige omstandigheden!!(klik groot)

Schaatsen als schoolsport op het ijs vlakbij waar we later gingen wonen!…..(klik groot)

De eerste sneeuw foto waarvan er volgende keer meer, horrorwinter!…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Dia’s deel 14

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuke foto’s weer, de zwemlessen waren mij altijd wat lastig, zeker in het natuurbad, koud hoor.
    Leuk juf en de klas, unieke foto.
    Zo hebben we beide een horror winter mee gemaakt, dat was voor je vader ook geen pretje boeren uitgraven. oma

  2. Suske zegt:

    die winter herinner ik me ook nog. helemaal geen pretje was het.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Is zeker geen garantie dat er door het songfestival beter muziek uit komt. oma

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, toen wist je nog niet wat er allemaal komen zou, en gelukkig maar is dat nu nog steeds net zo!

  5. Het leukste is dat er zoveel herkenbaars voor iedereen in je foto’s zit, maakt dus ook bij mij hoop herinneringen los.

  6. Lady Troy zegt:

    http://blog.seniorennet.be/lt1943/
    Erg leuk weer je jeugd foto’s!
    Mijn DJ is te ziek van de chemo
    maar is eindelijk na dagen
    weer wat gaan eten!


    Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

