Nog steeds heerlijk ren weer

Vandaag weer 2 rondjes gerend en morgen weer!(klik groot)

Het was ook vandaag weer heerlijk hardloop weer en heb ik net als gisteren weer 2 rondjes gelopen.
Met dit weer is er ook niet veel meer om buiten te doen dus dan maar rennen.

De maand is bijna voorbij en ik sta nog steeds in de top 5o van de Endomondo challange waarover ik vorige week al berichtte.
Inmiddels heb ik deze maand al ruim 345 kilometer afgelegd en met nog een paar dagen te gaan denk ik nog zeker wel over de 400 kilometer uit te komen.

Dat betekend een nieuw maand record voor wat betreft afstand waar in nu al overheen zit.(KLIK).
Verder blijkt uit de dagelijks stats van Endomundo waarmee ik in januari ben begonnen te lopen dat er maar 1 dag is geweest waarop ik niet heb gelopen sinds ik deze app gebruik en dat was op zaterdag 9 februari na de reünie en het bezoek aan Grou met Sint Piter(Klik voor verslag).

Morgen weer twee rondjes want het weer is morgen zeker niet beter als vandaag en ik moet natuurlijk in die top 50 blijven.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nog steeds heerlijk ren weer

  1. RenéSmurf zegt:

    aha, die stimulans heb jij dus nodig, en dat werkt prima! En als je je er zo prima bij voelt dan is het dat ook.

  2. Redstar zegt:

    Het is nu zeker lekker loopweer. Als het zo warm is, zweet ik me geheel leeg namelijk.

  3. Karel zegt:

    Ik moest ook maar weer eens wat meer gaan rennen, heb een bar slechte conditie!

Geef een reactie

