Dia’s deel 20

Mijn vader laat een vlieger op en mijn broertje en ik kijken toe.(klik groot)

Het is weer tijd voor een deel Dia’s terugkijken en we gaan natuurlijk weer naar Ameland om daar de zomer van 1980 voor een groot gedeelte mee te maken.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info)

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19.

We gaan even tussendoor naar huis en nemen een duik in het babybadje en daarna gaan we weer snel terug naar Ameland waar het vooral mooi weer was.

We zien dit keer mijn beide nichtjes, maar ook de reddingsboot die nog steeds met paarden te water wordt gelaten. Verder gaat mijn broertje nog ergens over huilen maar ik weet niet waarom en we sluiten af met een groepsfoto met mijn broertje en neef.

Weer even thuis die zomer en omdat het mooi weer was werd het zwembadje opgebouwd en zat mijn broertje er in met twee buurmeisjes… !(klik groot)

Mijn vader schildert met dat mooie weer nog gouw even de dakrand van het hok voordat we weer naar Ameland gaan.!.(klik groot)

Terug op Ameland gelijk de zee weer in en mijn nichtjes waren er ook al maar die zaten bij mijn andere oma in een andere caravan op dezelfde camping park Ambousen!(klik groot)

Ik in het zand aan het bouwen van een dijk en op de achtergrond de reddingsboot van Ameland die toen nog steeds wekelijks mat paarden te water werd gelaten..!(klik groot)

Mijn broertje in het midden en een nichtje aan de rechterkant en wat vriendjes van de camping…(klik groot)

Hier was het blijkbaar wat frisser en mijn broertje kan er niet om lachen blijkbaar.(klik groot)

Groepsfoto met mijzelf in het midden tussen neef links en broertje rechts en een vriend van mijn neef ervoor.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Dia’s deel 20

  1. Hans zegt:

    Altijd leuk, vliegeren met de kinderen en dan valt net de wind weg.
    Er is toen een heel span paarden verdronken op Ameland, toen is men overgegaan op een tractor.
    Schilderen hoort bij de zomer.

  2. RenéSmurf zegt:

    ah, mooi he! Goede herinneringen gevolgd door een aangenaam leven!

  3. Suske zegt:

    Leuke foto’s van lang geleden.

Geef een reactie

