Lachen op maandag deel 17

Meer fun voor de insiders om dit wapen te herladen kost het aardig wat tijd die je vaak niet hebt en daarom is herladen na 1 schot wel heel dom…..!(klik groot)

Vandaag toch nog gauw even een nieuwe lachen op maandag want de vorige week had ik het een beetje vergeten en vanwege het mooie weer was ik het vandaag ook weer bijna vergeten.

Inspiratie kreeg ik na de reactie van Madbello Mike(klik) die schreef dat ik de laatste tijd wel heel weinig over games aan het schrijven was terwijl dit natuurlijk ook vooral een game blog zou moeten zijn.

Welnu, ik game wat minder en vooral oude games momenteel en dus weinig om over te schrijven. De laatste weken speel ik veel online Medal of Honor modern warfighter maar daar heb ik al een logje over geschreven en veel meer nieuws is er niet over te schrijven omdat het maar weinig online gespeeld wordt.

Daarom vandaag een rondje game humor met een aantal grappige plaatjes die iets met gamen te maken hebben. Soms speciaal voor de nerds en andere voor iedereen die een playstation heeft. Dus veel plezier en tot laters!

Klik voor voorgaande delen van lachen op maandag: DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16.

Je hebt er soms wat gekken bij die er alles aan doe om op mijn blog te komen!…!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Lachen op maandag deel 17

  1. Suske zegt:

    met die dame op het bed wil ik ook wel gamen. 🙂

  2. Hans zegt:

    De humor is net zo afwisselend als de games.

  3. Karel zegt:

    Erg grappig deze plaatjes maar wel meer voor de insieders dan!

  4. Ze zijn weer geweldig en ja lijkt me nu niet het beste weer om te gamen .

  5. Hans zegt:

    Dan is het nu geen weer om binnen te game, hoewel, ik merk in mijn omgeving wel anders.

  6. Lady Troy zegt:


    Te mooi weer om te gamen…even
    genieten van het zonnetje.
    Fijne Midweek Jager.
    Knf. van Lady Troy

  7. madbello zegt:

    Ha ha, dat heet komkommertijd 🙂

Geef een reactie

