5 jaar rookvrij.

Vandaag alweer 5 jaar zonder shaggie!(klik groot)

Het is eigenlijk al niet meer echt bijzonder en zelf denk ik er niet echt meer bij na. Het is vanzelfsprekend om niet te roken, het zou ook niet meer gaan met al dat hardlopen wat ik nu doe.

Toch wordt ik er ieder jaar weer even aan herinnert want ik stopte op de dag voordat het Bospop festival in Weert was in 2008. Wij zijn daar naar toe geweest en de vrijdag ervoor was mijn eerste rookvrije dag sinds meer dan 20 jaar.

Mijn werk is vlak naast het festival terrein want ze zijn terug op het sportpark en er wordt weer druk gebouwd. Voor de lezers die er nog naar toe willen heb ik slecht nieuws want de zaterdag met o.a. Amy mc Donald, Rowen Heze en Racoon is inmiddels uitverkocht..
was ook vandaag weer heerlijk hardloop weer en heb ik net als gisteren weer 2 rondjes gelopen.

Dit jaar sla ik bospop helaas over maar we gaan ook 2 keer op zon vakantie dan moet je ook ergens op besparen. Verder zag ik niet veel nieuws in de programmering wat ik niet al eens eerder live heb gezien.
Dus 5 jaar rookvrij, het is voor mij niet meer bijzonder, het is gewoon een constatering en ik ben er blij mee…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op 5 jaar rookvrij.

  1. Suske zegt:

    proficiat, op naar 10 jaar rookvrij !

  2. Hans zegt:

    Dat heb je goed volgehouden en anders gaan leven, nu nog de auto uit je woonomgeving en je wordt 180.
    Een voordeel van het dicht bij het festival wonen is dat e gratis mee kunt luisteren. Hans

  3. Goh , ik wou dat ik al zover was. Ben nu net een maandje volledig rookvrij en is nog steeds erg moeilijk.

  4. madbello zegt:

    Dan zijn we bijna tegelijkertijd begonnen 🙂 Ik ben al 1824 dagen 9 uren gestopt, ongeveer 45610 peuken niet gerookt en pakenweg 3 648,80 € bespaard.

  5. RenéSmurf zegt:

    Ik vind het een mooie mijlpaal, je bent een voorbeeld voor een ieder die het stoppen ook overweegt!

  6. Lady Troy zegt:

    Ik wens je een heel fijn weekend
    rook vrij of niet rook vrij.

    Ik volg nog steeds de Tour de France op TV.

    en dat al sinds het bestaat op TV.

    Ik vind de rechte wegen ritten meestal niet veel aan…maar…

    de Tijdritten en… Bergritten… wel.

    We hebben in het verleden de Tour 3x in het echt van nabij

    mee gemaakt met vakantie’s in Frankrijk.

    Groetjes en knf. van Lady Troy

Geef een reactie

