Intocht Nijmeegse vierdaagse 2013

De sfeer zat er goed in op de via gladiola!!klik groot)

Vandaag ben ik naar Nijmegen geweest om de intocht te zien van de vierdaagse. Danny liep de 40 kilometer mee en heeft die uitgelopen en dus was het tijd voor de gladiolen!

Rond half vijf kwam hij lang maar het ging zo snel dat ik hem niet eens heb kunnen fotograferen. Gelukkig heb ik hem nog gezien en de gladiolen kunnen overhandigen!

Het was al druk op de weg naar Nijmegen en in de treinen was het niet anders. Ik passeerde Cuijk waar de wandelaars op dat moment nog doorheen aan het lopen waren en het zag er uit als een lang lint van feestgangers.

In Nijmegen was het redelijk rustig op het station dus gauw even een bos gladiolen gekocht en dan door naar de Sint Anna weg oftewel de via gladiola!

De stemming zat er goed in en het was een groot muziek festijn met dronken dames die naast mij iedereen luidkeels aanmoedigden waren en bier en schuimpjes uitdeelden.
Aan de overkant harde muziek soms leuk, soms storend maar best wel gezellig.

Om drinken hoefde je je geen zorgen te maken, ze kwamen het netjes naar je toe brengen maar de meesten hadden hun eigen drank voorraad mee.
Jawel, het was een groot feest met alleen maar vrolijkheid en zon, wat wil je nog meer!
Hier helemaal onderaan nog een kort filmpje van iets meer dan een minuut om een indruk van de intocht te krijgen, vooral de muziek!

Veel muziek korpsen en militairen onderweg naar de finish! (klik groot)

Vlaggen, ballonnen en heel veel gekkigheid onderweg! !(klik groot)

De Via gladiola, het laatste stukje van de vierdaagse en ook het leukste!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Intocht Nijmeegse vierdaagse 2013

  1. Hans zegt:

    Dat is een hele prestatie, dan wil je wel bij de finish zijn.
    De dood of de gladiolen, nou hij heeft ze dubbel dwars verdiend. Hans

  2. Karel zegt:

    Respect voor Danny hoor, ik doe het hem niet na…Ben ook niet zo’n wandelaar, hahaha

  3. Lady Troy zegt:


    Mooie foto’s over de 4 daagse.
    Proficiat voor Danny!!!
    Ik wens je een zonnig en warm
    weekend toe.
    Knf. van Lady Troy

  4. Deze week weer de helk week op tv gevolgd en bedacht dat ik misschien volgend jaar toch maar eens naar Nijmegen moet gaan.

  5. Suske zegt:

    Mooie prestatie van Danny. ik sta liever langs de zijlijn met of zonder zo’n weer.

Geef een reactie

