Zomaar foto’s deel 3

Mijn benen gestrekt in de zon.(klik groot)

Weer wat foto’s genomen deze week en dus tijd voor zomaar weer wat foto’s van mijn mobiel uit de afgelopen dagen.

Klik voor DEEL1, DEEL2.

Hiernaast ikzelf in de tuin aan het luieren en af en toe even het zwembad inglijden voor wat afkoeling.
Wat een heerlijk weer is het geweest de afgelopen week en mij hoor je dan ook niet klagen over de warmte..

Verder kwamen we vandaag een reeks stoomwalsen tegen toen we terug kwamen fietsen vanaf de supermarkt dus dat was wel bijzonder en dus heb ik er een aantal foto’s van gemaakt en blijkbaar ook een panorama foto die gelukt is…

Tot slot een krekel in de tuin, ik had er al lang geen meer gezien en straks op Kreta zullen ze wel weer veel geluid maken maar deze was erg stil.

Vanmorgen was mijn rondje hardlopen wel een beetje in het water gevallen want ook in het bos was het code oranje waardoor ik toch even kort heb moeten schuilen voor het onweer en de hagelstenen want die wil je niet op je blote arme en benen krijgen.

Een panorama foto van een aantal voorbij rijdende stoomwalsen die we toevallig tegen kwamen..(klik groot)

Lekker oude stoomwalsen maar waarvoor ze er waren weet ik niet…..!(klik groot)

Ze maakten in ieder geval een boel herrie maar het zag er wel gaaf uit!!!(klik groot)

Er zijn dus mensen die als hobby zo’n ding onderhouden, lijkt me veel werk!!!(klik groot)

Een krekel op onze schutting, deze maakte niet veel geluid maar ze zijn er wel dus!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn plaatjes en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Zomaar foto’s deel 3

  1. Linda zegt:

    Je waande je gewoon op vakantie!

  2. Hans zegt:

    Ja, het was flink bal met het weer.
    Wel lekker warm om nu onder stoom te staan.
    hout leeft, daarom heeft een ambtenaar een stalen bureau. Hans

  3. Mooi die stoomwalsen. Krekels zie ik hier ook steeds meer.

  4. Suske zegt:

    een stoomwals en een krekel. over uitersten gesproken ! 🙂

Geef een reactie

