Borderlands 2 deel 1

De DvD hoes van Borderlands 2(klik groot)

Inmiddels heb ik Tombraider alweer uitgespeeld en ik was erg snel klaar met de multiplayer in die game want dat was niks, dus gauw door met een nieuwe game!

Via de online game dienst Steam(klik voor de deals nu) heb ik ook bij een aanbieding de game Borderlands 2 aangeschaft.

Deze game kwam uit in september 2012 maar heb ik toen niet gekocht omdat ik nog met Battlefield 3 druk was in die tijd. De game werd enthousiast ontvangen en is een first person shooter maar ook een RPG(role playing game).
Je hebt de vrijheid om heen te gaan waar je wilt op de planeet Pandorra waar het verhaal zich afspeelt.

De game Borderlands 2 bevat veel reverenties naar soortgelijke RPG’s en games zoals naar Fallout 3, een van mijn favorieten. In de game kom je ook veel figuren en verwijzingen uit de game Half Life tegen.
Je kunt spelen met verschillende karakters die allemaal hun verschillende eigenschappen hebben en zo speel ik nu als commando. Je kunt de game ook met meerdere mensen tegelijk spelen in co-op mode, dus samenwerken om de vijanden te verslaan.

V
erder bevat de game heel veel wapens en humor en er gaan uren game plezier in zitten dus dit zal niet bij 1 deel review blijven deze keer. De volgende keer ga ik verder met het verhaal want het is natuurlijk een vervolg op Borderlands 1.
De game is erg tekenfilmachtig maar toch grafisch wel overtuigend genoeg ten opzichte van de huidige generatie shooters. Ik verbaasde me over de hoeveelheid verschillende tegenstanders, van robots tot spinnen en grote vogels en gigantische rupsen.
Ook het aantal wapens is enorm met echt ontelbare opties terwijl je er maar een paar mee kunt nemen, dus dat betekend heel veel vergelijken van nieuwe wapens met degene die je gebruikt. Dat is soms wat frustrerend maar je moet dan ook nog een beetje nadenken in deze game.

Een aantal karakters in de game, sommige kun je spelen en anderen kom je tegen als in game figuur.(klik groot)

Grafisch niks mis met deze game, met veel kleur en interactie!!(klik groot)

De tegenstanders zijn erg divers, van zelfmoordenaars met granaten en andere kamikaze tot super grote robots.!(klik groot)

Genoeg instellingen om aan te passen en de game helemaal naar je hand te zetten maar op de pc blijft het het leukst!.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Borderlands 2 deel 1

  1. Suske zegt:

    de illustraties doen me aan Moebius denken en diens stijl vind ik wel mooi.

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, soms is frustratie goed, dat prikkelt je hersens!
    Ik heb de linkjes maar overgeslagen, ik geloof je op je woord.

  3. Hans zegt:

    Denk dat je hier mee ook weer uren game plezier zult hebben. Hans

  4. Blijf het wonderbaarlijk mooi gemaakt vinden die games.

Geef een reactie

