Op vakantie….

Zo hoop ik overmorgen weer lekker uit de zee te komen!(klik groot)

Het is weer zover, de vakantie is hier begonnen en morgen vertrekken we dan ook weer twee weekjes naar Kreta.
Het wordt weer heerlijk genieten van de warme zee, het strand en veel lekker eten.

Daarna weer lekker borrelen bij de Hooks bar en gezellig stappen tot we niet meer kunnen.
Natuurlijk ook iedere ochtend weer een lekker rondje harlopen door de dorpjes Piskopiano en Koutouloufari en over de boulevard van Chersonisos.

We gaan dit jaar wel naar een ander appartement dan de voorgaande 3 jaar dus dat kan nog voor een verassing zorgen maar ik heb zin en tot laters dus!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn vakanties en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Op vakantie….

  1. Hans zegt:

    Dat is een mooie vooruitzicht, de temperaturen zijn nog erg goed op Kreta.
    Allemaal een heel fijne vakantie. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    haha, heel fijn! Ik weet niet wanneer je dit leest, maar ik wens je een fijne vakantie toe! Geniet er maar lekker van!

  3. Je zal ondertussen aangekomen zijn, hoop dat het appartement jullie bevalt.

  4. Redstar zegt:

    Het zal wel heerlijk zijn daar in de zee te zwemmen. Hier is het water net iets te koud naar mijn zin.

  5. Fijne Vakantie!!
    Ik ben net terug 😦
    ot: weet jij iets van *karoetsie* – oma???

Geef een reactie

