Vakantie Kreta 2013 deel 5

Mousaka bij mij als onderdeel van een Griekse schotel en bij Gaby als hoofdgerecht!(klik groot)

Weer een deeltje zon, strand, bier en lekker eten en vooral dat laatste komt in dit deel veel aan bod…

We gaan verder met mijn nieuwe serie over onze vakantie op Kreta vanaf 20 augustus tot begin september. KLIK voor DEEL1, DEEL2 , DEEL3, DEEL4.

Vandaag dus vooral veel lekker eten en strand foto’s. We hebben deze vakantie geprobeerd om zoveel mogelijk variatie in het eten te hebben en daarom ook zo weinig mogelijk bij dezelfde tentjes te eten waar we een jaar of 2 jaar eerder al eens hebben gegeten en dat is op 2 avonden na ook gelukt.

We hebben ook steeds geprobeerd om iets nieuws te eten wat we nog niet eerder hebben gehad en zo ben ik ook een paar keer best aangenaam verrast, zoals van de Kleftiko waar ik de vorige keer al over schreef. Een ovenschotel met Lamsvlees, aardappel, groeten en kaas.

Verder heb ik mijn fiets even op de foto genomen en het zou zo kunnen zijn dat ik diezelfde fiets ook vorig jaar heb gehuurd want hij kwam me bekend voor. Tot slot nog een keer in de aftersun omdat het zo grappig was….

Nog een keer de mezes, een tafel vol met lekkere Griekse hapjes…(klik groot)

Je wel lachen maar ze wist niet dat die ober achter haar op de foto stond!…! (klik groot)

Lekker zonnen…!!(klik groot)

Lekker zonnen maar dan met een biertje erbij, Alpha bier..(klik groot)

En weer aan tafel om te genieten van lekker eten….(klik groot)

Even gauw de fiets op de foto op de weg terug van het strand.(klik groot)

En weer aan het smeren op ons terras.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta 2013 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Vakantie Kreta 2013 deel 5

  1. Karel zegt:

    Jaja, lekker eten en veel foto’s van jouw dit jaar, ook een nieuw idee! 🙂

  2. Ik krijg steeds meer zin in zon als ik de foto’s zie en naar buiten kijk 🙂 OT inderdaad was een stukje over duiken in de grachten, mooi als je ziet wat er onder water allemaal rond zwemt.

  3. Hans zegt:

    Gaby is nog druk aan het bestuderen.
    Dat was een verrassing, help een ober achter me. LOL
    Je bent serieus aan het zonnen.
    After fiets en sun. Hans

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, eten en genieten, zo vier jij je vakantie, en daar geniet je nu nog lekker van na!

  5. Hans zegt:

    wel een stuk mobieler met een fiets.
    Wel een goed verzorgde de vakantie. Hans

  6. Redstar zegt:

    Maar… Die ober houd haar toch vast, of is dat gezichtsbedrog?
    Leuk als je zo nog kunt nagenieten van je vakantie 🙂

  7. Suske zegt:

    ik vraag me af hoeveel kg je aangekomen bent tijdens deze vakantie. 🙂

Geef een reactie

