Vakantie Kreta 2013 deel 7

Dit is de kustlijn van voor ons appartement, wel veel stenen maar heel helder water en veel vissen…!(klik groot)

Na een lesje geschiedenis in mijn dia serie is het nu weer tijd voor zonneschijn in mijn vakantie terugblik Kreta 2013…

We gaan van het uitzicht genieten, dansen in oud Cherssisos, zien de fietsen nog een keer en natuurlijk mijn benen want die waren we al bijna vergeten!

We gaan verder met mijn nieuwe serie over onze vakantie op Kreta vanaf 20 augustus tot begin september. KLIK voor DEEL1, DEEL2 , DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6.

Dus meer vakantie foto’s deze keer maar zeker niet de minste! Ik ben net klaar met de selectie van alle foto’s voor deze serie en ik ben op precies 100 foto’s uitgekomen en omdat we nu rond de 50e foto zitten, zijn we nu op de helft!

Het waren maar 14 dagen en het was niet nieuw maar ik heb wel weer enorm genoten van Kreta dit jaar. Dit jaar voelde ik me dan ook echt ziek toen ik weer terug moest naar Nederland en ik denk dat ik ooit eens daar maar een huisje moet gaan kopen en ga verhuizen als ik er de centen voor heb….

Iedere ochtend lekker een rondje hardlopen over de boulevard en dan door de oude dorpjes in het achterland, Koutoulouvari en Piskipiano en dan weer terug naar het appartement om een duik te nemen in het zwembad, ik zou het nu graag weer doen maar moet weer een jaartje wachten helaas…

Heerlijke uitzichten na het zwemmen terug naar het appartement fietsen.(klik groot)

In oud Chersonisos is het iedere maandag avond feest met oud Griekse dansen vuur en borden gooien!! (klik groot)

Aan de bar bij Hooks en uitkijken op de boulevard en onze fietsen natuurlijk!!(klik groot)

In de ochtend voor het hardlopen nog even een foto van de berg waarop ik straks weer ga lopen……(klik groot)

Na een rondje lopen even de zee in voor ons appartement en  dus gespot door Gaby….(klik groot)

Onze bedden mooi opgemaakt, net als een paar maanden eerder ook in Alanya doen ze goed hun best!….(klik groot)

Tot slot mijn bruine benen en we waren er nog een aantal dagen dus ze worden nog veel bruiner!…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta 2013 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Vakantie Kreta 2013 deel 7

  1. Hans zegt:

    Een eigen huis op Kreta klikt niet verkeerd, je bent er tegenwoordig zo.
    voor het weer en de omgeving hoef je het niet te laten.
    borden gooien en dat in de crisis. LOL. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, volgens mij voel je je daar echt thuis! Ik heb dat nooit zo op vakantie, ik reis graag maar woon toch het liefste thuis. Jij ervaart het weer heel anders, en dat maakt het leven, en het webloggen, ook zo boeiend.

  3. Hans zegt:

    Mocht je niet te ver uit het zicht veld van Gaby?
    Net al vroeger met moeder, ik moet je kunnen zien als je de ze ingaat. Hans

  4. Redstar zegt:

    Ja dat is met vakantie. Altijd weer een jaar wachten. Of langer..
    Het water is er iig kraakhelder.

  5. Linda zegt:

    Zou je er echt willen wonen?
    Ook daar moet gewerkt worden 😉

Geef een reactie

