Vakantie Kreta 2013 deel 9

Ondergaande zonnen zijn toch de mooiste afsluitingen van de dag!t!!(klik groot)

We gaan weer verder met deel 9 van mijn vakantie terugblik en we beginnen weer met eten maar gaan dan naar de zee en eindigen aan de bar van Hooks...

We gaan verder met mijn nieuwe serie over onze vakantie op Kreta vanaf 20 augustus tot begin september. KLIK voor DEEL1, DEEL2 , DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8.

Het is weer eten waarmee we beginnen  en dat vindt Rene minder spannend maar ik vindt dat wel een belangrijk deel van de vakantie om vooral lekker te eten want ik eet 14 dagen iets wat ik niet zelf heb gekookt en dat doe ik thuis nooit!

Na het eten wat ook weer heerlijk was deze keer, gaan we even snel naar de zee en zien we hoge golven.
Ergens halverwege kom ik in deze serie voor met een grote pot die we eigenlijk mee wilden nemen maar hij paste niet in de koffer.

De laatste paar plaatjes komen van de Hooks bar en wel met nieuwe vrienden die we daar en aantal avonden achter elkaar tegenkwamen. Het werd erg gezellig en we dronken ook een groot aantal shot drankjes samen en hebben facebook adressen uitgewisseld.
Er werd een hoop gelachen aan de bar en er zijn ook een hoop foto’s gemaakt aan de bar maar sommigen daarvan kan ik helaas niet plaatsen….Tot later!.

Mijn pasta bij de Overloop, hij smaakte heerlijk!!(klik groot)

Gaby aan de overloop speciaal en ik heb daar ook nog een mooi filmpje van voor later!! (klik groot)

En toen kwamen de golven en werd het weer spannend op het strand, de volgende dag waren de golven nog hoger en kon je op deze pier niet meer staan!!(klik groot)

Bloempotje voor thuis in de tuin met afbeeldingen van Knossos, paste helaas niet in de koffer….!(klik groot)

Aan de bar met onze Engelse vrienden, vader en dochter, Alison die ook wel een lekker borreltje lusten. We hadden een paar gezellige avonden…..(klik groot)

Even een gekke bek trekken voor de foto en Gaby denkt leuk te zijn hier 🙂 …(klik groot)

Onze Engelse vriend had een hoop lol daar en soms moest hij met iemand op de foto!….(klik groot)

En alweer een shot drankje, ik denk iets met whiskey maar het was weer jamas en dat zeggen we hier! (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta 2013 en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Vakantie Kreta 2013 deel 9

  1. RenéSmurf zegt:

    haha, ja, en dat er maar smakelijk gegeten mag worden!
    Lekker hoor, vakantie, dat alles mag en niks moet!

  2. Hans zegt:

    golven zijn op de foto al flink.
    Wel gezellige mensen de Engelse, vooral met een borreltje op. Hans

  3. Redstar zegt:

    Ik hoop dat je van de volgende dag ook foto’s hebt gemaakt! Golven zijn altijd wel fraai

  4. Jammer van de bloempot!!!
    Hij was gaaf!!!!

Geef een reactie

