20 jaar samen

Even lekker aan het Griekse eten, toch weer lekker na onze vakantie op Kreta!(klik groot)

Vandaag ken ik mijn vriendin Gaby 20 jaar en dat hebben we gevierd met een etentje bij de Griek.
Wij leerden elkaar kennen tijdens mijn diensttijd in Duitsland, waar ik toen gestationeerd was.

W
e hebben een aantal jaren in Duitsland gewoond maar in 1995 zijn we naar Nederland verhuisd omdat mijn werk zich toen had verplaatst naar de Groep Geleide Wapens op de vliegbasis de Peel.

De tijd gaat snel en het waren niet altijd mooie tijden maar we hebben het samen volgehouden en we gaan dus maar op naar de volgende 20.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn feestjes, Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op 20 jaar samen

  1. Redstar zegt:

    Gefeliciteerd jullie samen. En op de volgende 20 jaar.
    Dat moet vast lukken denk ik zo als je deze 20 wist te overleven met elkaar 🙂

  2. Hans zegt:

    Van harte gefeliciteerd samen.
    Mooi moment om even uiteten te gaan. Hans

  3. Hans zegt:

    Na 20 jaar weten jullie vast wel waar je gelukkig mee bent, soms is dat maar iets kleins. Hans

  4. Gefeliciteerd en inderdaad op naar de volgende twintig jaar

  5. Suske zegt:

    van harte gefeliciteerd. Je zult het vast en zeker nogmaals 20 jaar uithouden met elkaar.

Geef een reactie

