Vakantie Kreta 2013 deel 12

Vlak voordat we worden opgehaald voor de terugreis naar Heraklion vliegveld nog even lekker eten!(klik groot)

Vandaag dan echt het laatste deel van de  serie over onze vakantie naar Kreta dit jaar. We nemen weer afscheid van dit heerlijke eiland maar we komen zeker weer terug!

We eindigen deze serie over onze vakantie op Kreta vanaf 20 augustus tot begin september. KLIK voor DEEL1, DEEL2 , DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11.

Deze keer is er het laatste bezoek aan het strand en de laatste fietstocht terug naar het appartement en dan ook de laatste maaltijd zoals hiernaast is te zien.

Het is altijd een rot dag om weer terug te gaan naar Nederland na 2 weken mooi weer, lekker eten en gezellige avondjes aan  de Hooks bar.

O
ok dit jaar was het weer een moeilijke laatste dag. We gingen nog even naar het strand bij Star beach en lopen nog een keer over de boulevard en eten nog een keer lekker bij ons appartement maar dan komt toch het moment dat de bus je komt ophalen en je onderweg gaat naar het vliegveld om weer terug te vliegen naar Nederland…

Dit jaar mochten we onze kamer tot onze afreis houden dus konden we nog even lekker douchen voordat we aan onze terugreis begonnen. Het was weer een geweldige vakantie en al de vierde keer Kreta en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Ik heb nu alweer zin in volgend jaar maar we moeten eerst nog even die zwarte Piet ellende en witte kerst overleven…..

De laatste keer terug fietsen en ja hoor ook Gaby komt eraan..!(klik groot)

Mijn benen op de laatste dag waren in ieder geval weer lekker bruin…!!(klik groot)

Op het terras bij ons appartement komt het toeristen treintje voorbij en ik bedacht me ineens dat ik die nog niet op de foto had!!!(klik groot)

Wachten op onze laatste maaltijd mag ik ook nog een keer op de foto en dat met mijn nieuwe Creta t-shirt…!.!(klik groot)

Zo herinner ik me Kreta weer en zo kom ik er volgend jaar weer naar toe en het is nog maar een paar maanden voordat het weer zover is!.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta 2013 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Vakantie Kreta 2013 deel 12

  1. Karel zegt:

    Heerlijke laatste plaatjes, ik zou ook zo zin krijgen in Kreta…
    Hmm is dat pasta?

  2. Suske zegt:

    dat eten ziet er lekker uit en dat is al heel wat als je met vakantie bent.

  3. Hans zegt:

    De benen van jager zijn ondertussen wereld beroemd geworden.
    Afscheid nemen is altijd lastig als je het naar je zin hebt.
    Het treintje is nieuw voor me.
    Nog even en dan zit je er weer. Hans

  4. Redstar zegt:

    Ja, als de vakantie echt goed is valt het zwaar natuurlijk. Maar je kan gaan wanneer je wilt toch.. Er komt gewoon weer een vakantie aan volgend jaar 😛

  5. RenéSmurf zegt:

    Ik verlang altijd wel weer terug naar huis, na een weekje al.
    Ik gun je eens een wat langere vakantie, een week of vier of zo, dan is het naar huis gaan vast minder rot. Maar hoe dan ook, dit heb je er op zitten en neemt niemand je meer af!

  6. Met dit herfstige weer kan ik me voorstellen datje het mist!
    We hebben niets te mopperen gehad!

Geef een reactie

