Battlefield 4 klaar in de preload!

De pre load, ik heb hem dinsdag gestart en 2 uurtjes later stond Battlefield 4 op mijn pc..!(klik groot)

Gisteren heb ik hem alvast gekocht of eigenlijk ge pre-ordered via Origin. De nieuwe Battlefield 4(klik) die komende donderdag officieel uitkomt in Nederland. Dus nog maar een paar uur te gaan en dan kan ik hem spelen maar dat zal pas morgen avond worden…

Ik heb dan ook maar gelijk de digitale deluxe editie gekocht want ik ga er toch heel veel uren in steken!

N
iet alleen heb ik hem gekocht maar hij staat ook al op mijn pc helemaal klaar om te spelen in een zogenaamde pre-load.

Ik heb ook al verhalen gehoord dat je hem al kunt spelen door met een VPN verbinding een Aziatische IP aan te nemen of zo maar daar begin ik liever niet aan.

Zelf heb Ik nog wel even een paar uurtjes geduld want vanaf donderdag avond gaat het hier weer los voor de komende herfst en wintermaanden ben ik voor mijn vrije tijd weer volledig onder de pannen en dat zou kunnen betekenen dat ik hier wat minder logjes ga plaatsen maar ik blijf bloggen hoor!

Als het hier dus een paar dagen langer stil is als normaal dan weten jullie wat ik aan het doen ben en als ik even uit de loopgraven ben gekropen dan schrijf ik daar natuurlijk graag even een blogje over met plaatjes en al!….

Battlefield 4 is binnen maar nog niet speelbaar, dus nog even geduld tot vrijdag……(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game nieuws en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Battlefield 4 klaar in de preload!

  1. Hans zegt:

    Oh, dan denk ik dat het spel hier ook wel in huis komt.
    Jij bent geen zager, maar meer een jager. Hans

  2. Redstar zegt:

    Ik wacht nog even een poosje. Ik zit nog volop met zijn voorganger. Ik zag wel de preview, en het is weer een echt multiplayer feest straks 🙂

  3. Hans zegt:

    ot, blijkbaar ben ik niet op de hoogte met meisjes namen.
    Wilde je geen domper bezorgen.
    Heksen ook niet echt, meer met Hans

  4. Suske zegt:

    Zwarte Piet is een beetje te laat met zijn kadootje, jij hebt het al 🙂

  5. Duidelijk waar jij te vinden bent de komende tijd. Voordeel het is er ook weer voor om lekker binnen te zitten.

  6. RenéSmurf zegt:

    Je vermaakt je er wel weer prima mee, en we zien vanzelf wel als er een nieuw logje komt, zo gaan die moderne dingen!

Geef een reactie

