Battlefield 4 deel 2

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang erin.(klik groot)

Na een dikke week knallen in Battlefield 4(klik voor IGN wiki) komt dan nu een eerste review van een aantal aspecten in de game.

KLIK voor DEEL1.

Inmiddels heb ik toch al een groot aantal potjes gespeeld en helaas zijn daar toch een groot aantal van niet afgemaakt omdat de game blijft hangen of omdat de server waarop ik dan speel crashed.

Toch heb ik al veel plezier gehad aan de game en heb ik ook wel een favoriete map als het om gameplay gaat en dat is operation Locker of zoals ikzelf erbij denk de hurtlocker want het is een intense map.
Het is de enige map waar je in gangen en kort op elkaar speelt en niet in een wijde wereld  en vergelijkbaar met de operation metro map in Battlefield 3, voor de kenners van die game.

Het is grafisch soms toch erg overweldigend om te zien en dat maakt dit ook wel het nummer 1 FPS(first person shooter) spel van het moment. Prachtige jungle omgevingen met mooie kleurige vogels en heerlijke horizon momenten.
Soms zit je je midden in een gruwelijke slag om een bezettingspunt en dan ineens zie je weer iets wat je nog niet eerder hebt gezien en zo werkt deze game ook meer als een avontuur waar je instapt dan een game die je speelt.

Hieronder mijn eerste screenshots van de game die ik vandaag even snel heb gemaakt. Ik speel dus het meest de operation locker map maar ik houd ook wel van een potje rush gamen en dat is het verdedigen of aanvallen van 2 punten op de map om die met je team op te blazen en zo verder te gaan tot aan het einde van de map. Vaak gaat dit om 3 of 4 keer twee punten en als je als team goed samenwerkt kun je ver komen.

Het meest gespeeld wordt “conquest” en dat is eigenlijk het innemen van punten op de map en dan zorgen dat je meer punten in bezit hebt als je tegenstander. Daarmee gaan het aantal punten bij je tegenstander sneller omlaag als bij jouw team en zo win je die ronde. Het klinkt wel makkelijker als dat het in werkelijkheid is want om je heen storten gebouwen in en daarmee verspringen punten ineens van een etage van een gebouw naar een kelder en dat is dan weer wat ze bedoelen met levelation oftewel spelen op verschillende niveaus.
Volgende keer weer meer informatie want voor nu ga ik weer de loopgraven in…

Mijn huidige stats en nog ver te gaan naar de level 100 met gouden sterren en zo maar ik zet door!..(klik groot)

Operation locker oftewel de hurtlocker, knallen in gangetjes op elkaar..(klik groot)

Nog een keer de hurtlocker maar dan de andere kant. Ik haalde hier alleen al 30 lintjes voor het bevoorraden oftewel resupply ribbons…….(klik groot)

Hier is de map “siege of shanghai”een echte stad map met veel hoge gebouwen die allemaal kunnen instorten en daar schrik je wel van als je op zo’n gebouw staat. Dit is het deploy oftewel plaatsingsscherm waar jezelf aangeeft waar je wil beginnen en linksonder zie je dan dat wat je medespeler ziet….(klik groot)

 

In een tank voel  je je wel wat veiliger maar met alle mijnen en raketwerpers is dat echt niet zo.(klik groot)

Als engineer even in een hoekje schuilen en zie je op mijn wapen mijn embleem. Dat is echt iets uit Call of Duty…….(klik groot)

Als scherpschutter oftewel als sniper even door de natuur naar mijn kameraden…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Battlefield 4 deel 2

  1. Hans zegt:

    De batlle kan weer verder gaan, je hoeft de regen gelukkig niet in. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, kijk wel goed uit he, dat ze je kop er niet afschieten, dan ben je weer terug bij af!

  3. Redstar zegt:

    Hij komt hier ook zeker in huis. Mijn zoon speelt hem al. En heeft af en toe het zelfde probleem als jij hebt.

  4. Heb het al eerder gezegd maar ik blijf het geweldig vinden zo levensecht.

  5. Linda zegt:

    Jij aan het gamen, ik aan het lezen 😉

Geef een reactie

