Battlefield 4 deel 3

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang erin.(klik groot)

Weer even een bericht van het  Battlefield 4 Front(klik voor IGN wiki).
We zijn inmiddels weer een aantal rangen gestegen en hebben weer enkele honderden tegenstanders neergeschoten, De teller voor wat betreft het aantal kills staat nu op 1757 in 2 weken tijd, dus we gaan de goede kant op!

KLIK voor DEEL1, DEEL2.

Er is inmiddels een eerste cliënt patch uitgekomen en die heeft een aantal problemen wel opgelost maar helaas crashen vooral de servers waarop gespeeld wordt nog regelmatig waardoor je het einde van een potje knallen niet haalt en dat scheelt soms een boel punten.

Ondertussen heb ik nu ook de single player missies allemaal gespeeld en eigenlijk vond ik daar maar weinig aan. Het was niet echt een spannend verhaal en het moest het vooral hebben van de grafische sfeer.
Het ging over een Chinees ofzo en dan komen Amerika en China in oorlog en dan schieten ze op elkaar en doen schepen zinken en jij speelt daarin een Amerikaanse soldaat die het klusje even moet klaren.
Het einde is ook wel een beetje een anti climax met het opblazen van een Chinees schip maar ja je speelt het spel ook alleen voor de online multiplayer  en niet voor het verhaal in de game.

Volgende keer weer meer informatie want voor nu ga ik weer de loopgraven in…

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen 2 weken!..(klik groot)

Een mooie blik door de bomen tegen de stralende zon, het lijkt net echt!..(klik groot)

In de single player missie moet je door een hangar heen vechten en da begint hier. Je kunt er heel veel kapot schieten en dat maakt het een mooi deel van de missie! ..(klik groot)

In de multiplayer gaat regelmatig wat mis, zo hangt hier een buggy in de lucht terwijl er geen voertuigen op deze map horen..(klik groot)

In de boom zit een papegaai en als je dichterbij komt dan vliegt hij weg, erg grappig!..(klik groot)

Even een uitzicht over het slagveld van de map “paracel storm”, een mooie map bestaande uit een aantal losse eilandjes en een vliegdekschip..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Battlefield 4 deel 3

  1. Karel zegt:

    Ben ik druk in Call of duty ghosts en zit jij in Battlefield… Het ziet er wel mooier uit als Cod dat moet ik zeggen! 🙂

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, ik denk dan altijd maar, je moet er van houden.
    En saai, dat zal in werkelijkheid vast ook wel eens zo zijn, en dan ineens weer keiharde actie!

  3. realjager zegt:

    Tja, maar saai is het nooit 🙂

  4. Hans zegt:

    Zal a de jongens eens vragen hoe ze het spel vinden. Hans

  5. Suskeblogt zegt:

    nonkel Juul met zijnen tweeloop zou niet misstaan in dit spel.
    misschien een idee om een spel met hem in de hoofdrol uit te brengen ?

  6. Redstar zegt:

    Ik vind het grafisch niet veel afwijken van BF 3 hoor. Misschien hier en daar wat mooier, maar het valt mee.

  7. Mijn zoon is gisteren met Call of Duty: Ghosts begonnen, je hebt er kind meer aan 🙂

  8. Linda zegt:

    Je hebt slecht honderden tegenstanders neergeschoten 😉

  9. Het waren natuurlijk heerlijke dagen om te spelen met dit koude mistige weer 🙂

  10. Hans zegt:

    Door alle drukte ben ik nog niet wijzer geworden. Hans

Geef een reactie

