Battlefield 4 deel 4

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang erin.(klik groot)

Tijd voor een bericht van het Battlefield 4 Front(klik voor IGN wiki).
We zijn vollop aan het knallen en het gaat eigenlijk best goed. Wel heb ik nog steeds last van vastlopers maar het gaat steeds beter!

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3.

Vandaag gaan we het even over het vliegen hebben in Battlefield 4 want ook dat kun je er in doen maar het wordt steeds minder belangrijk heb ik het idee want  zo’n straaljager knalt dan wel heel snel over het slagveld, je kunt er ook niet veel mee raken behalve die andere straaljager van de tegenstander.

Ik heb nog niet zo veel gevlogen maar heb er wel een joystick voor en kan best wel goed vliegen maar het is geen echte uitdaging omdat het gewoon niet veel invloed heeft op het slagveld onder je.
Zelf knal ik liever op de grond los maar soms pak ik een vliegtuig als er eentje vrij is en dan ga ik meestal lekker rondjes vliegen boven het slagveld en spotten van vijanden.

Volgende keer weer meer informatie want voor nu ga ik weer de loopgraven in…

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen 2 weken!..(klik groot)

Knallen in de siege of Shanghai en daar vallen vrijwel alle gebouwen naar beneden!..(klik groot)

Sow, komt er een jeep op mij afgereden maar die bestaat nu niet meer…..(klik groot)

Vliegen in een helikopter, het kan in Battlefield en is ook gewoon fun!!..(klik groot)

Je hebt een eigen test range om alle wapens uit te proberen en je kunt er ook leren vliegen!!..(klik groot)

De A10 warthog, een grond aanval vliegtuig maar je hebt er niet veel last van want ze worden vrij snel uit de lucht gehaald.!..(klik groot)

Nou hier geven we nu geld aan uit…De joint strike fighter!..(klik groot)

Je kan ook gaan vliegen in een aanvalshelikopter maar er is er maar 1 dus daar moet je snel bij zijn……(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Battlefield 4 deel 4

  1. Karel zegt:

    Ik heb het nog niet gespeeld maar ziet er wel super mooi uit!

  2. RenéSmurf zegt:

    ha, ik wens je veel plezier daar in die loopgraven! Niks voor mij daar hoor, veel te eng, ik maak buiten het spel om wel een fijne saaie wandeling, haha.

  3. Redstar zegt:

    Mijn zoon heeft toch niet zo vaak vast lopers als wat jij beschrijft. Mss is het systeem afhankelijk.

  4. Suskeblogt zegt:

    Er wordt hier nogal wat afgeschoten zeg !

  5. Hans zegt:

    Na een rustige frisse zondag een nieuwe week, veel plezier daarin. Hans

  6. Ik ben niet zo van de games maar kijk wel elke keer met plezier en (stiekeme) jaloerse blikken naar deze blogs 🙂

Geef een reactie

