Zomaar foto’s deel 10 en een mededeling

Tijdens mijn hardloop rondje door het bos ging ik weer eens mijn oude route lopen en kwam een mooie boomhut tegen waar men mee bezig was…!(klik groot)

Tijd voor weer wat plaatjes van mijn telefoon die ik de afgelopen dagen heb genomen.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, van de serie “zomaar foto’s”.

Vandaag kreeg ik een minder leuke mededeling te horen van mijn werkgever. Onze grootste klant gaat het contract met ons bedrijf niet verder verlengen dat betekend voor mij persoonlijk dat ik mijn baan daar ga verliezen.

Ik heb er 15 jaar met plezier gewerkt maar het wordt tijd voor wat nieuws nu en ik moet zeggen dat ik er zelf ook wel aan toe was alleen had ik het op deze manier niet verwacht.
Deze zomer heb ik al een paar keer thuis gesproken over mijn werk en om wat nieuws te gaan beginnen.
Dat was al eerder eens zo want ik was al een keer van werk locatie verhuisd waardoor mijn reistijd beduidend langer was geworden. Toch ben ik toen gebleven omdat ik een aantal afspraken met mijn werkgever kon maken die het toch aantrekkelijk maakten.

Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe baan maar ik zie dat met mijn  werkervaring en achtergrond als een uitdaging en zal dan ook eerst in mijn directe omgeving gaan zoeken naar werk want hier in de buurt zijn er genoeg nieuwe werkgevers bijgekomen omdat het hier nog steeds een groei gemeente is vanwege een centrale ligging en goede bereikbaarheid door de nieuwe snelweg die hier nu langs ligt.
Er zijn ook nog wel andere kansen om een doorstart te maken bij de klant waarvoor ik heb gewerkt maar daarover is nog niet veel duidelijk en is qua reistijd weer hetzelfde als wat ik nu ook heb.

Genoeg geschreven hierover want we gaan gewoon verder met plaatjes kijken, gamen en ook weer een nieuw deel dia’s kijken deze week natuurlijk!

Afgelopen donderdag geloof ik was dit het beeld tijdens mijn rondje hardlopen, mooie herfst beelden lijkt me! (klik groot)

Vandaag was ik hier voor mijn werk, station Eindhoven en hoefde alleen maar naar de overkant… (klik groot)

Vandaag was ik vroeg thuis, na de mededeling over mijn werk en dus tijd voor een rondje rennen en dan zie je dit en was het tijd voor een plaatje schieten van een ondergaande zon en een stapel suikerbieten! (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn plaatjes en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Zomaar foto’s deel 10 en een mededeling

  1. Suskeblogt zegt:

    jammer dat je je werk verliest op zo’n manier. Succes met het zoeken naar ander werk.
    plaatjes zijn mooi. vooral dat van die ondergaande zon.

  2. realjager zegt:

    Thanks suske, het komt goed hoor 😉

  3. Monique zegt:

    Ik ben vandaag vrij maar las het op Facebook. Zal zijn ingeslagen als een bom, niet alleen bij jou.
    Je hebt volgens mij nog even en zover ik kon opmaken handelen ze het netjes af toch? Hier thuis hebben we het in de afgelopen 3 jaar tot 2 keer toe meegemaakt maar ook dat is goedgekomen. Succes met de zoektocht naar een nieuwe baan .
    Groetjes, Monique

  4. Hans zegt:

    Dat is geen prettig bericht, hopelijk vind je een andere aantrekkelijk baan.
    Veranderen is niet erg, maar nu is het toch meer gedwongen.
    Een ronden hardlopen geeft weer afleiding. Hans

  5. Redstar zegt:

    En anders voor jezelf beginnen mss als je niets passends kunt vinden. Dat kan namelijk ook. Succes!

  6. madbello zegt:

    Ja sorry! De titel ”Zomaar foto’s deel 10” ben ik gelijk neiging om naar de foto’s te kijken. Wat heftig man! Dat is echt wel iets om te verwerken en je leven opnieuw in te richten, heftig. Heb ik even geen woorden voor, even stil………………………..

    • realjager zegt:

      Tja, ik moest ook wel even slikken maar zie er toch de positieve kant maar van in en dat is een nieuw begin. Ik ben nog jong genoeg voor een nieuwe baan dus laten we hopen dat ik er eentje vind in de komende 4 maanden….Want anders ben ik hier op mijn blog helemaal niet meer weg te slaan, hahahahah 🙂

  7. RenéSmurf zegt:

    Ja, aangename plaatjes en bijbehorende verhalen. Maar evengoed is dit toch een hobbel in je leven, maar eentje die je aankan en ziet als een kans die je grijpt!

  8. Ik hoop dat er zich snel goede kansen aanbieden, blijft altijd een ellende dit soort berichten.

Geef een reactie

