Battlefield 4 deel 5

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang erin.(klik groot)

Na het wat minder leuke nieuws de vorige keer gaan we gewoon weer verder met knallen in Battlefield 4(klik voor IGN wiki). Inmiddels ben ik alweer flink wat rangen geklommen en heel wat meer nieuwe kills gemaakt. Het spel lijkt ook steeds beter te lopen al had ik vandaag wel weer eens een bsod(zo’n vervelend blauw scherm)…

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4.

Deze keer ga ik even wat dieper in op de verschillende game modes. De meest bekende in online shooters is natuurlijk de zogenaamde Team death match en dat is zoveel als winnen door meer kills te maken dan de tegenpartij.

In Battlefield zit deze optie ook maar het meest wordt de game modus “conquest” gespeeld dat is het veroveren van bepaalde punten in de maps en deze zien te behouden zodat je team daar punten voor krijgt.
Daarnaast is er de zogenaamde Rush mode waarbij je steeds 2 punten moet opblazen door een bom te plaatsen en als je die hebt opgeblazen dan ga je verder naar de volgende 2 punten op de map.

Nieuw is de modus “obliteration” waarbij je steeds een bam in het midden van de map krijgt en die moet je dan als team bij 1 van de 3 tegenstander punten tot ontploffing brengen.
Er is ook nog een zogenaamde “defuse” mode maar die heb ik nog niet gespeeld maar dat zal zoiets zijn als het plaatsen van 1 bom met je team en als je dood gaar blijf je dat totdat de bom is ontploft of je team heeft gewonnen of verloren.
Volgende keer weer meer battlefield 4 vanuit de loopgraven en voor de rest een prettig weekend!…

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen 3 weken!..(klik groot)

Deze dam stortte net hiervoor in en dat werd mijn dood…Gelukkig is het maar een spel en kan ik gewoon opnieuw beginnen!..(klik groot)

In een tank en dan zie je de raketten vliegen…..(klik groot)

Nog een keer in een tank maar dat met infrarood beeld en dat kan soms erg handig zijn!..(klik groot)

Voor mij de mooiste map met allemaal eilandjes en een gezonken vliegdekschip waar ik nu op sta. De map heet “paracel storm”!!..(klik groot)

De game modus obliteration waarin je een bom bij de tegenstanders moet plaatsen en hier onderweg met een helikopter naar de bom…..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Battlefield 4 deel 5

  1. Hans zegt:

    Vandaag nog over gehad met de boys, de een speelt PS2, en de ander rammelt er op de pc oplos. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    Je komt almaar verder he! En dat moet ook wel, want de volgende spellen zijn al in ontwikkeling, dat gaat ook almaar door.

  3. Redstar zegt:

    Ja, je baan verliezen is niet het eind van de wereld. Zelfs niet al zou je een jaar zonder zitten, maar ja.. Dat is mijn mening. Gamen kan ook goed werken om de boel te verzetten. Maar dat weet je wel.

  4. Suskeblogt zegt:

    nonkel Juul zit al klaar in de bunker, tweeloop in de aanslag om het vervolg mee te spelen.

  5. Je hebt inderdaad gelukkig twee mooie hobby’s het gamen en het hardlopen.

Geef een reactie

