Battlefield 4 deel 6

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang .(klik groot)

De eerste nieuwe mappack “China Rising” is uit en die mochten premium spelers de afgelopen week al spelen.
Nu was ik nog geen premium speler van  Battlefield 4(klik voor IGN wiki) maar nu inmiddels wel want dat betekend snellere game toegang en alle nieuwe mappacks eerder mogen spelen net als het was in Battlefield 3(klik)….

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5.

Deze keer dus aandacht voor de nieuwe mappack “China Rising” die men al kop kopen door de game te pre orderen. Er zijn nu 4 nieuwe maps beschikbaar en ik moet zeggen dat ik ze best wel mooi vond. Het zijn allemaal landschappen uit China natuurlijk en dat gaat van woestijn tot in de jungle en het deed mij veel denken aan de Battlefield game Vietnam die ik vroeger ook veel heb gespeeld.

De maps zijn allemaal met voertuigen waarbij 1 map alleen met kleine voertuigen en heli’s is en de rest ook met tanks en straaljagers. De map “Silk road” is vooral woestijn en erg groot met veel tanks en andere voertuigen en daar kun je lekker scheuren met motoren over de zandduinen en zo af en toe een sluipschutter omver rijden.

De leukste map vond ik “Guilin Peaks” waarin je vooral veel moet lopen van punt naar punt en lijkt ook gelijk op een Call of duty map maar dan veel mooier.  De bomen vallen om, de huizen worden opgeblazen en aan het einde staat er niks meer overeind.
Verder heb je nog “Altai Range” een map met veel kale bergen en een groot radar station in het midden waar het meest om gevochten wordt omdat je in deze update ook bommenwerpers hebt die je vanuit een bepaald verovert punt kunt gebruiken.

Tot slot de map “dragon pass” waar je je bijna in Vietnam waant met veel afwisseling met rijstvelden en hoge bergen en een aantal rivieren die door het gebied lopen. Het is een mooie map om te spelen maar het gaat al gauw om het punt waarvan uit je de bommenwerper kunt besturen.
Al met al een mooie aanvulling op de bestaande  maps die ik eigenlijk nog niet heb besproken maar dat komt een volgende keer want we gaan weer terug het slagveld in en wel de Chinese rijstvelden dus tot laters!…

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen 4 weken!..(klik groot)

De map Guilin Peaks met de duidelijke peaks op de achtergrond!..(klik groot)

Nogmaals de peaks, de map die ik als eerste speelde van de nieuwe mappack is ook gelijk de mooiste en de leukste!!..(klik groot)

Dit is de map dragon pass met nog meer aparte bergen maar hier heb je mer tanks en andere voertuigen en kun je ook het water op!..(klik groot)

Nog een keer dragon pass maar nu vanuit een tank en in het midden zie je het bommen werper icoontje dat de tegenstander blijkbaar een bommenwerper heeft gelanceert!..(klik groot)

Lekker motor crossen in de map Silk Road en dan op jacht gaan naar sluipschutters die ergens op een duin liggen te scherp schieten en jouw niet zien aankomen…!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Battlefield 4 deel 6

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, en pas wel een beetje op dat rijst he, niet teveel platstampen, want als het rustig is gaan ze vast nog oogsten!

  2. huppiedos zegt:

    Het is wel weer weer om te gamen. Hans

  3. Redstar zegt:

    Ja, het is een mooie game. Ik ben er nog niet an begonnen. Ik heb meerdere spellen waar ik mee bezig ben.

  4. speel je dit nu op je pc of kan je hem ook op je tv spelen

Geef een reactie

