Dia’s deel 29

Mijn moeder met mij in de arme en mijn oudste nichtje die erbij staat te lachen…(klik groot)

We gaan weer een deeltje dia’s kijken want ze zijn nog lang niet op!
Vandaag het eerste deel waarin ik echt helemaal op de wereld ben in het jaar 1972. We gaan verder vanaf maart 1972 naar de zomer van dat jaar en deze keer en we gaan op vakantie.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19, DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL 23, DEEL24, DEEL25, DEEL26, DEEL27, DEEL28.

Deze keer dus de eerste foto’s van mijn eerste foto’s thuis in Grou waar we net zijn gaan wonen. De tuin is nog niet klaar en we gaan wandelen langs het Prinses margriet kanaal. Daar zou ik later nog vaak langslopen maar ook wel een aantal keren doorheen zeilen.

Daarna gaan we naar, hoe kan het ook anders, Ameland natuurlijk voor mijn eerste vakantie en dat was heel vaak op Ameland. Mijn opa en oma hadden daar een caravan en de eerste caravan is ooit omgewaaid waardoor ze er een nieuwe mochten neerzetten en die was veel mooier. Dat komt later nog wel aan bod in deze serie want ook daarvan zijn natuurlijk dia’s!
Volgende bericht zal wel weer uit de loopgraven van Battlefield 4 komen denk ik zo maar!

In de lente van 1972 met de eerste zonnestralen en dat heb ik altijd heerlijk gevonden om te zonnen..!(klik groot)

Achter onze toenmalige woning met mijn tante, de zus van mijn moeder en mijn neef die later in deze serie nog vaak voor zal komen…(klik groot)

Ik in de kinderwagen genietend van de zon!(klik groot)

Een buurvrouw volgens mij van toen, die waanden een paar huizen verder en kwam op bezoek…!!(klik groot)

wandelen langs het prinses margriet kanaal waar ik dit jaar in februari nog ben langsgelopen en er is niks van veranderd!..(klik groot)

Ikzelf in het midden van de aandacht, wow dat kapsel was toch wel geweldig :)…..(klik groot)

Op vakantie naar Ameland, mijn opa en vader aan het uitpakken….(klik groot)

Op het strand genieten van de zon. Samen met mijn beide oma’s mijn tante en beide nichtjes en ik krijg weer veel aandacht….(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Dia’s deel 29

  1. Ik zal niet de enige zijn die het zegt, maar ik vind het zo geinig dat (zelfs als onbekende) je jou gezicht gelijk herkend op babyfoto’s

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, wat lijkt het toch allemaal simpeltjes toen, en wat lijkt dat op hoe we tegenwoordig te werk gaan he. Toen hadden ze al door hoe fijn leven moet!

  3. Redstar zegt:

    JA, zonnen. Ik vind het ook niet verkeerd om te doen. Helaas kan het nu even niet.

  4. logbankje zegt:

    Wat een lieve foto van je als baby.
    Je gezicht is nog bijna het zelfde.
    De tuin op foto 3 is al netjes ingericht, nu groeien.
    Je dronk toen toch niet van die grote flessen bier met de buurvrouw?
    Leuke serie weer, zo veranderd het een nooit en het ander al als je er bent. Hans

  5. Suskeblogt zegt:

    nog maar net geboren en al met de buurvrouw aan het bier !
    je was er ook vroeg bij zo te zien ! 🙂

  6. Linda zegt:

    Wat een poepei!!
    En dat zonder haar 😉

Geef een reactie

