Battlefield 4 deel 8

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang .(klik groot)

We gaan weer los in Battlefield 4(klik voor IGN wiki)  vandaag. Deze keer gaan we filmpjes kijken en laten we de lol zien die er in deze game allemaal te zien is..

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7.

Inmiddels heb ik de rang 90 bereikt en  het gaat nog steeds met veel plezier. Ik ben wat nieuwe wapens aan het uitproberen zoals wat shotguns en nieuwe scherpschutter geweren.

Vandaag heb ik een tweetal filmpjes dus van Battlefield en de eerste is een deel van een langlopende serie van “funny moments” die al werd gemaakt in de voorgaande delen van deze game.
Ik volg deze serie altijd met veel plezier en die gast die het inspreekt en de comments doet heeft een prachtig Schots accent.
Dit is alweer deel 20 in zijn serie over grappige momenten in battlefield 4 en ik kijk er altijd met veel plezier naar. De rest van zijn series zijn HIER te vinden.

Daaronder nog een filmpje van een gast die nog geen 20 is en op battlefield inlogt bij een team en dan de leiding neemt met de roepnaam Stonemountain64 en gaat dan de mensen op een militaire manier commanderen.
Zijn filmpjes zijn vaak hilarisch door de reacties maar soms doen de mensen ook echt mee en dat maakt het wel erg bijzonder. Dit is een filmpje uit Battlefield 3 maar hij doet het ook in BF4 en call of duty. Luister, kijk en huiver en heb veel plezier…HIER zijn meer filmpjes van deze gast te vinden..

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen 2 weken!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Battlefield 4 deel 8

  1. logbankje zegt:

    Je bent nog steeds een fervent gamer en dat blijft ook wel zo. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    Zo kom je steeds verder en krijg je steeds meer ervaring en zo.

  3. Linda zegt:

    Heb he met de kerst gegamed?
    Of had je daar geen tijd voor?

Geef een reactie

