Zomaar foto’s deel 12

We hebben dit jaar een wat kleinere boom oftewel een kabouter boom…..!(klik groot)

Het is bijna kerst en dit is dan ook de laatste “zomaar foto’s update” van dit jaar. Een echte kerst aflevering dit keer met natuurlijk de kerstboom hiernaast maar ook het kerst etentje van het werk en sneeuw…
De eerste en laatste sneeuw van de december van 2013 want we hadden natuurlijk begin dit jaar ook al sneeuw.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11,van de serie “zomaar foto’s”.

Ieder jaar hadden we een etentje met de klant  en ook dit jaar was het weer zover. Het was natuurlijk een bijzonder etentje dit keer omdat het de laatste was en ik over drie maanden niet meer voor deze klant werk.

Natuurlijk is er nog een mogelijkheid dat ik meega naar de nieuwe helpdesk maar het is mij wat erg ver reizen en ook heel weinig garanties op een toekomst.

Ik ben druk met solliciteren in de buurt en heb al een aantal gesprekken voor een baan als supervisor maar ik ben helaas niet de enige. De concurrentie is groot en dat maakt het toch moeilijk om een geschikte baan te vinden in de komende 3 maanden.
Ik heb nog steeds goede hoop dat het allemaal goedkomt want ik heb genoeg werkervaring en nog geen dag ik mijn leven zonder werk gezeten…
Misschien dat ik dat nog eens moet meemaken…….

Ik had dit keer geen hertenbiefstuk maar dit en u mag raden wat het was… (klik groot)

De schaatsbaan hier in Venray ziet er super uit dit jaar!.. (klik groot)

De beste wensen dus! (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn plaatjes en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Zomaar foto’s deel 12

  1. logbankje zegt:

    De boom had ik al bij Rene gezien.
    Reizen voor je werk heeft veel nadelen, ik weet het.
    Kost je veel tijd maar ook geld, als het lang duurt gaat het toch tegen staan, maar soms moet je wel.
    Hoop ook voor je dat je in je omgeving wat leuks kunt vinden.
    Asperges met iets?

    We wensen jou en familie ook fijne kerstdagen en een voorspoedig 2014.Hans

  2. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe werkgever, maar als ik eerlijk moet zijn het zal moeilijk worden helaas. De beste wensen alvast voor 2014 en heel fijne feestdagen gewenst.

  3. RenéSmurf zegt:

    Ja, beetje merkwaardige kerstdagen op deze manier, maar dat is dan van latere zorg. Het zal vast goedkomen en je kan niet meer dan je best doen.

  4. Redstar zegt:

    Werkervaring is tegenwoordig niet meer het belangrijkste. Je moet vooral goedkoop zijn. Succes!

Geef een reactie

