Terugblik 2013 deel 1

Mijn moeder met mijn broertje en mijzelf op de boot in Spanje in mijn dia serie die ik dit jaar ben begonnen.!(klik groot)

Tijd voor een korte terugblik van maand tot maand over het afgelopen jaar en we beginnen met de maand januari tot juli en doen de volgende keer de tweede helft van het jaar.
Hiernaast een golden oldie uit mijn dia serie als voorproefje voor deze tweeluik..

Het begint hier op wordpress allemaal op 17 januari want dan plaats ik hier mijn eerste post op wordpres(klik) na een moeizame overgang van Web-log
Het was koud in januari en ook in februari hadden we veel last van sneeuw.

In februari was er een reünie van mijn oude zesde klas(klik) van de lagere school in Grou en keken we naar een korte serie over de intocht van Sint Piter(klik).
Ik werd ook 100 in februari en wel de hoogste rang in Battlefield 3(klik).

In maart bestond deze blog 8 jaar(klik) en was ik natuurlijk weer jarig(klik). In maart startte ook mijn nog steeds lopende serie over dia’s uit mijn jeugd die ik toen heb ingescand(klik).

In de maand april werd het dan ineens mooi weer en gingen we al voor de eerste keer grillen(klik). We waren in april nog aan het lachen op maandag met grappige foto’s(klik) en speelde in Far Cry 3 en maakte een aantal reviews(klik).

In mei was ik veel aan het rennen en was er weinig nieuws te melden maar in juni gingen daarna op vakantie naar Alanya Turkije lekker genieten van de zon(klik). In juni startte ik ook met mijn nieuwe nog lopende serie “zomaar wat foto’s”(klik).

De sneeuw in januari van dit jaar was best koud op de blote benen. (klik groot)

De binnenkomst van Sint Piter in Grou in februari 2013. (klik groot)

Op het strand van Alanya in Turkije in juni van 2013. (klik groot)

We hadden een enorm plezier in Alanya!. (klik groot)

In april begon het nog koud na veel sneeuw en kwamen al gauw deze grappen! De kachel staat nog aan en de rayonhoofden begonnen al nerveus te worden… . (klik groot)

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Terugblik 2013 deel 1

  1. Januari vorig jaar vond ik echt wel de mooiste maand, heerlijk die sneeuw 😉

  2. Suskeblogt zegt:

    het was een winter vol sneeuw en de zomer begon pas echt in juli. Dat zal dan voor deel twee zijn.

  3. RenéSmurf zegt:

    ja, mooi overzichtje zo, mijn geheugen werd er flink door opgefrist!

  4. Redstar zegt:

    Haha van een renfoto in de sneeuw, en opeens zit je op het strand in de brandende zon.
    het kan allemaal in een jaar 😀 De beste wensen!

  5. logbankje zegt:

    Het weer in Spanje is aantrekkelijker van dit nat weer, laat het dan maar vriezen.
    Alanya, maakt wel dorstig. 🙂
    De rust is gelukkig weergekeerd.
    Weet niet meer wie ik wel of niet de beste wensen voor het nieuwejaar heb gegeven.
    Maar bij deze een voorspoedig 2014. Hans

  6. Echt gaaf de hele historie nog als blog hebben. Die van mij staat hier locaal. Beste wensen en een heel gelukkig nieuwjaar!

Geef een reactie

