Terugblik 2013 deel 2

Ik had het al een paar jaar uitgesteld maar we hebben het dan toch maar eens gedaan…best apart die visjes!.!(klik groot)

We sluiten deze keer het tweeluik terugblikken naar het jaar 2013 af met de laatste 6 maanden van het jaar.
Klik voor deel 1.

Hiernaast een plaatje vanaf Kreta alwaar we onze voeten lieten verzorgen door een aantal mini piranha’s….

We waren de vorige keer geëindigd bij de vakantie naar Alanya in juni. Dus deze keer gaan we verder met de maand juli. Het was een heerlijk zonnige en warme maand en ik ging op bezoek bij de vierdaagse van Nijmegen(klik). Ik speelde in de maand nog Tombraider en dat heb ik de afgelopen week ook weer eens gedaan…

Toen werd het augustus en het was nog steeds heerlijk weer. In die maand begon ik met spelen van borderlands 2(klik).
We gingen die maand weer op vakantie en weer naar Kreta om daar 2 weken lang van de zon te genieten. Zo af en toe deed ik dan even een kort verslag van het strand(klik).
Het werd september en we kwamen weert thuis dus vooral veel reviews over de vakantie natuurlijk in die maand(klik).

In de maand oktober waren we dan 20 jaar samen, mijn vriendin en ik en dus was het feest(klik). In november begon ik met het spelen van die nieuwe Battlefield deel 4 en heb daar inmiddels een aantal reviews over geschreven(klik).
November was ook de maand waarin ik te horen kreeg dat mijn baan vanaf 1 april niet meer zou bestaan en daarom ben ik nu dus druk bezig met solliciteren(klik).

T
ot slot de maand december die natuurlijk nog maar net voorbij is als ik dit schrijf. Het werd vooral veel Battlefield 4 spelen en reviewen maat ook de dia serie loopt nog steeds door en nu in mijn baby dagen. Inmiddels zijn we bij aflevering 29 aangekomen(klik).
Dit was het laatste deel terugblikken en de volgende keer gaan we weer verder met een nieuw vers deel over nieuwe dia’s, zomaar foto’s en games, dus tot dan!

Nijmegen juli 2013, de avond vierdaagse. Danny deed mee dus ik kwam hem een bos Gladiolen brengen (klik groot)

20 jaar samen en dus tijd voor een lekker etentje thuis!. (klik groot)

Op bezoek bij Steven in september dit jaar.  Ik was wat grieperig maar die fles whiskey op de voorgrond is goed leeg gekomen! Ow, en we keken “ik houd van Holland” hier! . (klik groot)

Op het strand van Kreta bij Stalida en dit keer geen Turkse Efes maar een Griekse Alpha bier…. (klik groot)

In december een blog over dit schattige ventje in mijn dia serie terugblikken in de tijd, jawel dit ben ik zelf op nog geen 1 jarige leeftijd!… . (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn nieuws, Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Terugblik 2013 deel 2

  1. logbankje zegt:

    Een periode waar veel leuke dingen zijn gebeurd.
    Van jong naar oud en van regen naar zon. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, dat van die voeten herinner ik me nog! En de rest is nu ook weer fris. Al met al een prima jaar.

  3. logbankje zegt:

    ot, Bob Marley is maar 36 jaar geworde, is zeker heel jong een groot zanger. Hans

  4. Redstar zegt:

    Als die vissen dat overleven, waarom dan niet 😀
    Ja het was een bewogen jaar weer voor je.

Geef een reactie

