Mass effect trilogy deel 1

De cd hoes van Mass effect deel 1.(klik groot)

Omdat alleen maar  Battlefield 4 spelen een beetje saai is zoek ik tussendoor wat andere games en zo ben ik dit weekend begonnen met de Mass Effect Trilogy.

D
eze game is het best te vergelijken met de lang lopende serie van star wars games maar dan met een ander universum.
Ik ben pas net een paar dagen bezig met het eerste deel van de game en heb nog heel veel uren te gaan want het is echt een game met heel veel mogelijkheden.

Je begint met het maken van een keuze voor wat voor soort persoon je speelt in het eerste deel van deze trilogy.
Het is allemaal een beetje wennen want het is al een oude game maar als ik de grafische keuzes op het allerhoogste niveau zet dan ziet het er niet verkeerd uit.

Ik probeer in het eerste deel vooral de verhaal lijn te volgen en de zij missies even te laten voor wat ze zijn want ik ben meer geïnteresseerd in het vervolg deel en vooral in deel 3 van deze serie want een game uit 2007 speelt toch een beetje ouderwets.
Toch moet ik zeggen dat ik me best vermaakt met deze game en ik heb er toch al een uurtje of 40 ingestoken en ben nog maar net op de helft van de verhaal lijn dus heb nog wel heel wat uurtjes te gaan!

Volgende keer wat meer over de inhoud van de game en het verhaal maar ik heb er nu nog iets te weinig van gespeeld om te zeggen waarover het verhaal nu precies gaat. Ik kan natuurlijk we een walk through spelen maar in deze game kun je als goed of slecht karakter spelen en dan wordt het verhaal steeds anders dus ik ben nu de slechterik!
Tot de volgende game update dus dan!.

Een screenshot uit Mass effect deel 1, grafisch wel een stapje terug ten opzichte van de huidige game generatie maar dit deel komt dan ook uit 2007..(klik groot)

Een aantal van de figuren die je tegenkomt en mee speelt in Mass effect deel 1..(klik groot)

Een wall paper van 1 van je metgezellen in Mass effect met de naam Liara Tsoni….(klik groot)

 

Het schip waarmee je tussen de sterren door vliegt, de Normandy!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Mass effect trilogy deel 1

  1. Karel zegt:

    Heb ik lang geleden ook gespeeld en was toen best een leuk verhaal! 🙂

  2. Ik ga heel misschien eerdaags de nieuwe Wii kopen niet voor dit soort spellen maar om een beetje te bowlen en Mario te spelen., da tis meer mijn niveau 🙂

  3. logbankje zegt:

    Een nieuw game, moet ook wel een uitdaging zijn anders heb je het zo uitgepseeld. Hans

    ot,je reactie stond er, intenet, soms hapert een verbinding wel eens.

  4. RenéSmurf zegt:

    Wellicht is het ook wel leuk om het spel nog eens te spelen als een ander karakter!
    Of misschien ook niet. Ik begin er niet aan, ik ben wat luier wat dat betreft, kijk liever tv.

  5. Redstar zegt:

    Een spel uit 2007 kan nog best heel erg leuk zijn om te spelen. Ik zag pas een game uit 2012 en dat leek er wel een uit 1990 of zo. Vreselijk. Dus dat kan ook.

Geef een reactie

