Dia’s deel 32

Mijn moeder en oma nemen de schade op en zien of er nog wat van de caravan te redden is……(klik groot)

Weer een deeltje dia’s kijken vandaag en opnieuw ben ik weer bijna op alle plaatjes terug te vinden want het was natuurlijk ook mijn jeugd waarover het hier gaat! We gaan weer verder op Ameland waar de caravan door de storm in 1973 is omgewaaid en mijn ouders en groot ouders de schade opnemen…

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19, DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL 23, DEEL24, DEEL25, DEEL26, DEEL27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31.

Deze keer een treurige oma, mijn vader aan het wadlopen en ik in de zee. In dit deel wordt het wel duidelijk dat ik een echte waterrat was en nog steeds ben eigenlijk want in en bij het water voel ik mij wel het prettigst.

De caravan van 1973 ging dan wel verloren, er kwam een nieuwe voor terug maar dat in een volgend deel want die is nog veel mooier als deze.
Verder gaan we dit keer even naar het park in Grouw om de beestjes te voeren en we eindigen met het skutsje silen dat ieder jaar start in Grouw.

Volgende bericht zal waarschijnlijk gaan over Mass effect deel 3 maar het kan ook zomaar weer uit Battlefield 4 kunnen zijn!

Op Ameland aan het wandelen en op de achtergrond de daar bekende vuurtoren!(klik groot)

Mijn oma kijkt een beetje hopeloos naar de resten van de caravan maar we krijgen snel een nieuwe en grotere van de verzekering….(klik groot)

Ik doe even de radio bedienen om mijn oma in een betere stemming te krijgen!!(klik groot)

Mijn vader aan het wadlopen van het vaste land naar Ameland!(klik groot)

Met mijn moeder in de zee en gelijk met water spelen…..!!(klik groot)

Een bakje water en ik vermaak me alweer!!..(klik groot)

Een geitje ontmoeten en eten geven, ja dat vond ik ook leuk…(klik groot)

De start van het skutsje silen in Grouw in het jaar 1973….(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Dia’s deel 32

  1. logbankje zegt:

    Een storm is een verschrikkelijke ervaring, dat maakt indruk op een gezin.
    Het is een zeer zware storm geweest, de stacaravan ligt op zijn kant.
    oma kijkt echt aangeslagen, op de foto dat je bij de radio zit.
    Een echt waterratje ben je, eigenlijk had je naar de marine gemoeten. :). Hans

  2. John zegt:

    Ja zo’n caravan is niets met wat wind. Water is voor mij ook het element wat me het meeste trekt.

  3. Daar moet je toch niet aan denken dat je caravan omver geblazen wordt. 😦

  4. RenéSmurf zegt:

    Zo heeft de geschiedenis overal weer zijn persoonlijke verhaal.
    Lekker zo terugkijkend in iemand leven en zijn kijk daar op, leuk is dat.

Geef een reactie

