Ter nagedachtenis aan mijn vader

Mijn vader in een afscheidsbericht van zijn wielerclub….(klik groot)

Het is weer even dat moment in het jaar om kort terug te blikken naar mijn inmiddels alweer acht jaar geleden vader.

D
at doen we ook dit keer weer met een aantal foto’s en daarvan heb ik er nu gelukkig een hele hoop van vroeger door alle ingescande dia’s die hij ooit allemaal heeft verwerkt en in 
ingelijst.

Na de scheiding van mijn ouders heb ik nog maar weinig contact gehad met hem en ik geloof dat het laatste contact ging over de wijziging van mijn toenmalige achternaam omdat wij toen drie verschillende achternamen thuis hadden.
Dat moet hij toen zeker niet leuk hebben gevonden..

Toch weer even een moment van aandacht en stilte voor de eeuwige Wielrenner die mijn vader was, oftewel een randonneur…

Mijn vader op de fiets in 1996. Ik was er toen nog niet maar de beelden heb ik nu gelukkig wel allemaal!(klik groot)

Mijn vader aan het schilderen, een andere hobby van hem waar je veel geduld voor moet hebben….(klik groot)

Mijn vader op het strand van Ameland samen met mijn ook veel te vroeg overleden opa!(klik groot)

Samen met mijn broertje op de schoot bij onze vader, mijn broertje kijkt er niet erg fris bij…!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Ter nagedachtenis aan mijn vader

  1. Suskeblogt zegt:

    Ook al had je dan al een hele tijd geen contact meer met je vader , toch was zo’n verlies groot. Veel sterkte bij deze.

  2. madbello zegt:

    Wat kan het leven toch hard zijn, verandering van achternaam van je eigen kind gaat je niet in de koud kleren zitten. Sterkte 😉

  3. RenéSmurf zegt:

    Vast vervelend gedoe geweest, met die achternamen, maar wel een reden tot het hebben van contakt, toendertijd. In sommige gevallen is acht jaar lang, maar meestal erg kort, achteraf bezien, de tijd vliegt. Desondanks sterkte er mee.

  4. Kan mij indenken dat het een moeilijke dag voor je was en in jou geval nog moeilijker door alle scheidingsproblemen er omheen.

  5. Paul zegt:

    Zelfs na zoveel jaren blijft het verlies. Mooi dat je jouw herinneringen aan hem levend houdt.

  6. John zegt:

    Als je kind zijn of haar achternaam veranderd is dat erg hard voor een vader denk ik. Zoiets doe je alleen als er vreselijke dingen gebeurt zijn denk ik.
    Scheiden van ouders is nooit leuk, maar komt vaak door 2 kanten.

  7. logbankje zegt:

    Toch altijd weer een moeilijk moment de datum van een overlijden, onze vader is de zelfde dag in 2010 overleden. mooi eerbetoon. Hans

Geef een reactie

