Battlefield 4 deel 9

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang .(klik groot)

Het wordt weer tijd voor wat nieuw  Battlefield 4(klik voor IGN wiki) nieuws. De laatste update is alweer ruim een maand geleden en ik heb tussendoor dan ook wat andere games gespeeld zoals de Mass Effect Trilogie(klik)..

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7, DEEL8.

Ik had even een pauze nodig omdat ik me begon te irriteren aan sommige gameplay onderdelen en dan moet je even afstand nemen van de game en wat anders gaan doen.
De komende week zal ik wel weer even een paar potjes battlefield gaan spelen om er weer in te komen en omdat er weer een nieuwe mappack aankomt.

Ik ben Premium gebruiker en krijg dus vroege toegang tot die mappack en er zitten een aantal leuke maps in waaronder een veel gespeelde map uit Battlefield 3 met de naam “Metro”.
Dat is volgens mij de meest gespeelde map van het vorige deel en speelde zich af in de Metro van Parijs en werd vooral een slag in het midden van de map met erg veel chaos en lawaai.

Vandaag heb ik opnieuw een tweetal filmpjes van Youtube geplukt die de humor en ook intensiteit van de game laten zien. Het eerste filmpje is het vervolg van de vorige keer met weer een aantal game momenten die zols men op het internet noemt: “only in battlefield“.
Daaronder een filmpje met veel actie en spectakel die laat zien hoe intens de gameplay in de game is…

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen maanden..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Battlefield 4 deel 9

  1. RenéSmurf zegt:

    Ik vind de filmpjes wel verhelderend, dat geeft een beetje een beeld van een wereld die totaal de mijne niet is. Ik snap natuurlijk dat zelf de boel besturen toch vele malen echter is dan wat filmpjes bekijken waar je totaal geen invloed op hebt.

  2. logbankje zegt:

    Dat had ik wel verwacht van je dat je een Premium gebruiker bent.
    Game is natuurlijk meer dan een filmpje kijken, dat doen onze jongens wel eens om ergens achter te komen. Hans

    ot, men zeurt over plastictasjes, maar niet over een pedaalemmerzak.

  3. Had ik al verteld dat ik heel voorzichtig ook weer met spelen ben begonnen. Nou ja het is mario op de Wii U en Harrie Potter maar toch het begin is er 🙂

  4. John zegt:

    YouTube filmpjes bekijken van de games die ik speel doe ik zelden. Ja, de trailers kijk ik wel, maar daar houdt het snel mee op.

Geef een reactie

