Dia’s deel 35

Op het Amelandse strand met met mijn moeder in een echte houtje touwtje jas…..(klik groot)

We naderen toch echt langzaam het einde van deze buitengewoon mooie leuke serie dia’s en dan vooral voor mijzelf. Nog maar een paar delen te gaan en dan moet ik weer wat nieuws gaan vinden om een lange serie over te schrijven…

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19, DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL 23, DEEL24, DEEL25, DEEL26, DEEL27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34.

Deze keer starten we op Ameland in het jaar 1973 en gaan dan snel naar huis om de sinterklaas en de kerst te vieren. De sinterklaas werd altijd bij oma gevierd in Leeuwarden want thuis in Grou was er geen sinterklaas maar Sint Piter en die is toevallig vandaag weer aangekomen in Grou en vorig jaar was ik er bij(klik)!

We starten dus op Ameland met een dia van mijn vader aan het werk in de tuin en ik ook een beetje maar dan anders. Daarna zijn we thuis en heb ik een helm op maar volgens mij is het een beslag kom en in mijn handen mijn lievelingsbeer Nono.

Daarna gaan we eerst Sinterklaas vieren n daarna kerst tuis en dan een hapje eten met mijn vader Tot slot gaan we tv kijken met mijn neef en nichtjes op de bank in Grou. Dus al met al weer een bijzonder deel in deze lang lopende serie waar ik met veel plezier over schrijf…

Werken aan de tuin bij de caravan en ik doe net alsof!(klik groot)

Ik vond dit wel een grappige vanwege mijn helm en Nono de beer in mijn handen…(klik groot)

Sinterklaas vieren bij mijn oma samen met mijn neef cadeaus uitpakken!!(klik groot)

Voor de grote Sinterklaas pop spelen met je cadeaus, mooier was er niet!!!(klik groot)

En toen werd het kerst en hadden we een boom met echte kaarsen want dat kon toen nog..!!(klik groot)

Gelijk oversteken met eten samen met mijn vader…(klik groot)

Mijn neef links en mijn twee nichtjes in het midden en dan TV kijken en het was vast spannend!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Dia’s deel 35

  1. Suskeblogt zegt:

    Ti Ta tovenaar zal het wel niet geweest zijn waar jullie naar keken, misschien Paulus de Boskabouter ???

  2. RenéSmurf zegt:

    Sinterklaas en kerst blijft wat leuks he, toen en nu! Goed dat zulke dingen vastgelegd zijn.

  3. logbankje zegt:

    Was toen in de houtje touwtje jas, heb er ook nog in gelopen, soms zie je ze nog wel eens.
    We zien je per week groeien.
    Een speciale sinterklaas is er gemaakt. leuk
    Toen hadden we nog eerlijk speelgoed.
    Een kerstboom met kaarsen ken ik ook nog goed, maar vader had altijd een emmer water bij de hand staan. Hans

  4. John zegt:

    Inderdaad jammer Jager. Die serie zal je vast goed doen. Ook omdat je vader er veel invloed op heeft neem ik zo aan.
    Je vind vast wel een ander onderwerp als je hier mee klaar bent.

  5. Ik heb echt genoten van deze series en jij verzint vaste wel weer iets anders 🙂

    • realjager zegt:

      Het is nog niet helemaal voorbij en er zij n nog genoeg tussen dia’s om nog eens op terug te komen maar met een deeltje of 2 a 3 dan zijn we waar ik begon in deze serie en dus terug bij af…

  6. logbankje zegt:

    Heb ooit ook alle foto’s gescand, zo heeft de familie ook de foto’s Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

Geef een reactie

