Battlefield 4 deel 10

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang .(klik groot)

Vandaag is de nieuwe mappack voor Battlefield 4(klik voor IGN wiki) uitgekomen met de naam “second assault”. Het is dan ook de tweede mappack na “China Rising“. Dit keer zijn er een viertal maps uit de vorige delen opgepoetst en speelbaar gemaakt in Battlefield 4..

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9.

Ik heb vandaag ook de magische level 100 gehaald en kan nu nog maar 10 levels omhoog naar 110 wat tot nog toe de eindrang is in battlefield 4.
Ik heb wel het gevoel dat het halen van de eindrang in deze battlefield makkelijker en sneller gaat als in het vorige deel maar dat is ook zo want toen moest je vanaf level nog een keer 100 levels omhoog.
Wie weet dat dat straks ook in deze battlefield gaat gebeuren want als je de eindrang bereikt hebt dan is er wel een stukje uitdaging weg.

De nieuwe mappack bevat dus 4 nieuwe maps en we beginnen met Firestorm  2014 die ik vanavond nog gespeeld heb. Deze map komt uit Battlefield 3 en was een map die geplaatst was rond een olieraffinaderij.
De map heeft dezelfde layout maar er is meer vuur en de gebouwen storten nu ook echt in als je niet uitkijkt. Ik speelde een ronde “obliteration” en daar gaat het erom dat je een drietal punten opblaast met een bom die je in het midden van de map moet zien te veroveren. Als je op een goede server speelt dan kan dit een heel leuke speelvorm zijn maar als je team niet samenwerkt dan is het een hopeloze zaak.

De andere nieuwe maps voor battlefield 4 zijn “Caspian Border 2014”, “Gulf of Oman 2014” en  “Operation Metro 2014”. Die laatste heb ik in Battlefield 3 ook erg veel gespeeld omdat dit een map is zonder voertuigen en vooral veel schieten is in de metro in Parijs. Vanavond heb ik er ook al een rondje in gespeeld maar de gameplay was zo intens dat ik helemaal ben vergeten om er screenshots van te maken dus daarover later meer..

Mijn BF4 pagina met een aantal scores en resultaten van de afgelopen maanden..(klik groot)

Firestorm en branden doet het er zeker en dat doet ook nog eens pijn!..(klik groot)

Dit is een zandstorm in de map gulf of Oman uit Battlefield 2 maar toen was het er nog mooi weer….(klik groot)

Terug in operation firestorm heeft mijn team net de bom veroverd en we zouden dan ook uiteindelijk winnen..(klik groot)

Operation firestorm nog een keer en de raffinaderij staat al aardig in brand..(klik groot)

Een eerste beeld uit operation Metro uit battlefield 3 en nu in battlefield 4 met weer enorm veel actie op de vierkante meter..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Battlefield 4 deel 10

  1. RenéSmurf zegt:

    Ik denk dat je zo in het spel raakt en dat het steeds makkelijker gaat. Je moet net even door hebben hoe de bedenkers het bedacht hebben.

  2. Jij zit het weekend dus weer binnen 🙂

  3. logbankje zegt:

    Dat is niet gek, lever 100, dat haalt niet iedereen. Hans

  4. John zegt:

    Ik heb momenteel even wat minder tijd om te gamen. Als ik tijd heb kies ik voor een ander spel. Ik heb er zoveel liggen.

  5. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

Geef een reactie

