Dia’s deel 36

Wandelen in de duinen van Ameland bij Hollum samen met mijn moeder en oma….(klik groot)

Het is weer tijd voor een nieuw deeltje dia’s kijken en het gaat weer helemaal over mij deze keer. Ik wordt 2 jaar in dit deel dus we zitten aan het begin van 1974.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19, DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL 23, DEEL24, DEEL25, DEEL26, DEEL27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35.

Ook deze keer starten we weer op Ameland in het vroege voorjaar van 1974 en wandelen daar door de duinen met mijn moeder en oma. Daarna gaan we mijn tweede verjaardag vieren en krijg ik een trommel, een zwembad en volgens mij ook nog een hobbelpaard.
Ik krijg natuurlijk bezoek van een paar vriendinnetjes en dan moet je even op de foto. Natuurlijk ga ik ook al vroeg aan het tekenen en schilderen en tot op een bepaalde leeftijd heb ik dat ook nog veel gedaan. Tegenwoordig doe ik niks meer aan tekenen maar ben ik vooral druk achter de pc.

Tot slot ga ik nog even mijn mijn moeder wandelen in het Wilhelmina park in Grouw want daar woonden we dichtbij en ik vond het altijd leuk tussen de ganzen, pauwen en eenden.
Dit deel eindigen we weer op Ameland en laat ik in de zandbak een stukje stro zien aan mijn vader en deze foto zit ook in mijn fotoalbum….

Mijn tweede verjaardag met een zwembad en een nieuwe trommel om lekker herrie te maken!(klik groot)

Hier vertel ik mijn moeder dat ik dus 2 jaar ben geworden want dat wilde ze graag weten..(klik groot)

De kaarsjes uitblazen op je tweede verjaardag is best nog wel makkelijk!!(klik groot)

buurmeisje en nog een kleine baby op bezoek!!!(klik groot)

Ik druk aan het tekenen en mijn vader geeft aanwijzingen..!!(klik groot)

In het park in Grou de vogeltjes voeren altijd leuk om te doen…(klik groot)

Bij de caravan op Ameland in het voorjaar van 1974 zit ik lekker in de zon te spelen en laat mijn  vader een stuk stro zien…geen idee waarom!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Dia’s deel 36

  1. RenéSmurf zegt:

    1974, toen kwam ik ter wereld! En ik kan je wel verzekeren, dat is al best wel een hele tijd geleden inmiddels. Er is al veel veranderd.

  2. John zegt:

    Leuk, die cadeaus zien er ook echt jaren 70 uit. Heerlijk grote taart zeg 😀

  3. Eigenlijk verandert er niet veel in het leven he, we doen nog steeds allemaal hetzelfde met onze kinderen of kleinkinderen 🙂 OT wie weet vind je voor juli nog iets anders, maar ja het is moeilijk inderdaad.

  4. Suskeblogt zegt:

    in 1974 was ik reeds 14 jaar. Een jaar dat ik me nog goed herinner omdat ik me rot voelde. De enige redding was mijn radio en enkele Tv programma’s. Niet te geloven dat we ondertussen 40 jaar verder zijn.

  5. logbankje zegt:

    We zitten al in je tiende levensjaar, je wordt al een aardige kerel.
    Dat looppaard heeft mij zus ook nog gehad, maar die was rood.
    Als je jarig bent moet iedereen het ook weten, anders mis je mooi de taart.
    Ach je was vast trots op je vader dat je ook een strootje met hem wilde delen. Hans

Geef een reactie

