Terublik 16 jaar werk deel 1

Zo kwam ik binnen op de helpdesk als agent voor Rabobank telebankieren in 1998… (klik groot)

Vandaag was mijn laatste werkdag bij de werkgever waarvoor ik bijna 16 jaar heb gewerkt.
Het is een vreemde dag waarbij je de hele dag denk aan de die dingen die je voor het laatst doet op zo’n dag.
De laatste keer in de vroege ochtend de trein nemen en naar het werk wandelen. De laatste keer een rapportage versturen en lunchen met collega’s….

M
aar het was een mooie en soms roerige tijd en het was ook niet de eerste keer dat er veel werknemers het bedrijf moesten verlaten maar het is nu eenmaal niet anders en ik heb er ook vrede mee. Ik krijg de kans om weer eens heel wat anders te gaan doen en ook al is het momenteel een moeilijke periode om werkeloos te worden, blijf ik positief.

Zo ben ik vandaag uitgenodigd voor een tweede gesprek bij Arvato als senior teamleider en ik moet daar een case voorbereiden en daarna presenteren.
Dat is natuurlijk wel spannend want je weet niet wat ze je willen laten uitwerken maar ik heb wel heel veel helpdesk ervaring dus heb toch goede hoop dat mij dat goed af gaat.
Dus nog maar even snel wat recentelijke cursus mappen induiken zoals de opleiding “contactcenter management in de praktijk” en dan duimen maar weer…….

Een etentje in Roermond tijdens de gouden jaren bij de helpdesk voor Rabobank Zakelijk. Ik zit achterin aan de tafel.. (klik groot)

Een promotie foto waar ik ook op sta met een aantal andere leiding gevenden.. (klik groot)

Nog een keer Roermond, waar ik als TSM voor het eerst een eigen bureau had. Een paar mooie jaren vanaf 2000 tot 2003 een super tijd waarin nog veel kon … (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn werk en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Terublik 16 jaar werk deel 1

  1. Frans lenders zegt:

    Hey, ik mis een foto van mij! Veel succes met solliciteren

  2. Suskeblogt zegt:

    mooie herinneringen. Goed dat je er veel foto’s aan overhoudt.

  3. Wendy Kuijpers zegt:

    Het was een mooie tijd, die voor mij begon met kaboutertjes en “honden die uitgelaten moesten worden”. Toen dacht ik nog, dat leer ik nooit. Achteraf was het een eitje 😉 (Maar dat kan ook aan degene die de cursus gaf gelegen hebben :p )
    Het was fijn samen gewerkt te hebben met je, “kabouter lui”!

  4. Hans zegt:

    De laatste werk dag gaat als een droom voorbij.
    Een tweede gesprek is al positief, dat vergroot je kans.
    Je staat zo wel voor een nieuwe uitdaging, hoop dat je deze ook krijgt. Hans

  5. RenéSmurf zegt:

    ja, en toch een beetje zuur ook, na zoveel jaar hebben ze je niet meer nodig. Maar ja, kijk naar de toekomst, en denk aan jezelf, dat doen zij immers ook.

  6. anita princen zegt:

    Wat leuk, dat etentje in roermond dat weet ik nog wel. Is wel al lang geleden! We hebben toen toch ook gebowld?
    Wat was t daar n geweldige tijd. Fijn dat ik die ook heb meegemaakt daar. T was een grote rte familie 😉
    Jammer dat deze tijd voorbij is.
    Ik wens je heel veel succes met je nieuwe uitdaging!
    Met jouw capaciteiten moet dat vast wel goedkomen!
    Gts
    Anita

  7. John zegt:

    Na 16 jaar mss idd tijd om geheel iets anders te doen. Ik moet er niet aan denken altijd het zelfde te doen.

  8. madbello zegt:

    Als je een bepaalde leeftijd heb bereik word het steeds lastiger, ik zou op het moment niet weten wat ik zou moeten behalve dan me helemaal suf te bloggen. Maar zo te lezen ben je al lekker bezig en zal voor je duimen 😉

  9. Mark zegt:

    Hey Jager, de eerste foto was mijn afscheid en de derde op ons kantoor wat was het een super tijd…. Ik weet zeker je komt goed terecht !!

  10. Eveline zegt:

    Leuk die foto’s uit een geweldige tijd in Roermond.

Geef een reactie

