Terublik 16 jaar werk deel 3

Overzicht over de werkvloer op de bovenverdieping waar mijn kantoor aan het einde links was… (klik groot)

Na het goede nieuws van mijn nieuwe baan(klik) sluit ik nu ook deze serie af met voorlopig de laatste foto’s uit mijn tijd die ik bij Call-IT heb gewerkt.

Het zal mij benieuwen hoe vaak ik nog ga terugdenken aan de tijd bij Call-IT als ik aan de slag ben bij Arvato. Ik heb al even kort op de werkvloer kunnen kijken en men werkt daar volledig anders.
Men heeft veel bredere bureaus voor de agents en geen schotten tussen de werkplekken zoals wij die wel hadden(zie rechts)…

Bij arvato steken de agents een vinger op voor een vraag terwijl dat bij Call-IT juist een wandeling naar de vraagbaak(TA) was. Tja wat is de beste methode? Ik ga het waarschijnlijk wel ontdekken de komende maanden…

Klik voor DEEL1 , DEEL2 van mijn werk terugblik.

Deze keer gaan we nog een keer terug naar de werkvloer in Roermond waar ik vanaf 1 januari 2000 tot ergens in 2004 heb gewerkt voor de helpdesk Rabo telebankieren zakelijk.
Daarna nog een tweetal foto’s van de TA’s(Technical Advisors) waar we vergaderen voor een grappige foto en een bijeenkomst in de tuin van 1 van de collega’s.

Tot slot nog een foto van de gebruiksaanwijzing hoe je een spongebob in een auto moet proppen en dat is nog niet zo makkelijk. Dat alles voor een vrijgezellen feest van collega Frans waarmee we uit eten gingen en daarna Kegelen en ja dat is veel moeilijker als bowlen!
Binnenkort het eerste nieuws over mijn nieuwe baan en mijn bevindingen maar ook meer game nieuws, mijn dia serie en zomaar wat foto’s serie…….

Een oud en nieuw feestje in Roermond, die waren altijd erg gezellig!. (klik groot)

De zogenaamde cockpit in Roermond, de plek waar de aansturing van de agents plaatsvond. Later is dat meer gelijk gemaakt met de werkvloer…Op de voorgrond Thijs die later ook dezelfde functie kreeg als mij In Weert en waarmee ik een aantal jaren het kantoor heb gedeeld….. (klik groot)

Beetje gek doen in de vergaderruimte voor een fotoboek die we aan spongebob Frans zouden geven.. (klik groot)

In de tuin van Collega Peter voordat we op stap gaan.. (klik groot)

Hoe duw je een spongebob een auto in? Nou collega Evelien doet het even voor!.. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Terublik 16 jaar werk deel 3

  1. RenéSmurf zegt:

    Goh, ik heb vrijwel helemaal geen foto`s van mijn werk.
    Nou ja, jij wel, en je kan terugkijken op dat deel in je leven! onderweg naar nieuwe delen!

  2. Frans lenders zegt:

    Geweldig om dat nog een keer terug te zien. Denk er vaak aan terug
    terug. Op naar nieuwe fase. Is mij ook goed bevallen. Succes

  3. Hans zegt:

    Het zal zeker wel even wennen zijn op je nieuwe werkplek.
    Het is wel een nieuwe uitdaging om aan te gaan.
    Toen mocht je nog roken op de werkvloer.Hans

  4. John zegt:

    Werk foto’s heb ik ook niet. Net zoals René. Oh ja, wacht. Eentje, van bij een enorm groot project.

  5. Suskeblogt zegt:

    voor je het beseft ben je opgeslorpt in je nieuwe werk/omgeving en behoort dit alles tot het verleden. Toen ik vorig jaar van werk veranderde sprong ik zowat alle twee weken even binnen om gedag te zeggen. Nu is het weer maanden geleden.

  6. Frans lenders zegt:

    Ben wel benieuwd hoe het gaat met iedereen dus laat maar komen die reünie

  7. Ben benieuwd hoe je nieuwe ban gat bevallen maar zal best wel leuk worden. Op zich geweldig dat je de blogs over je oude baan nog niet eens klaar had toen je al een nieuwe baan had 🙂

  8. Hans zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl Hans

  9. madbello zegt:

    Hei, wat geweldig! Gefeliciteerd en mijn conplimenten dat het je gelukt is in deze zware tijden van economische depressie 😉

Geef een reactie

