Battlefield 4 deel 11

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang .(klik groot)

Het is alweer een tijd geleden dat ik een update heb geplaatst over Battlefield 4(klik voor IGN wiki) .
De afgelopen week is er weer een nieuwe mappack uitgekomen en ik ben inmiddels ook alweer behoorlijk wat rangen hoger dus genoeg gelegenheid om weer eens wat over Battlefield te schrijven…

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10.

De nieuwe mappack gaat vooral over water maps en veel boten en heeft de naam “Naval Strike”. Opnieuw bevat de mappack 4 nieuwe maps.
De eerste is “lost Islands” en de naam zegt het al. Heel veel eilanden en in het midden een neergestort vliegtuig als in de serie setting “lost“. Deze map vindt ik ook veel lijken op de omgeving van de game wereld in Far Cry(klik).
De tweede map heet Nansha Strike en deze map is de grootste watermap met veel eilanden en er zit ook een soort EAster egg in waarbij een grote haai boven water verschijnt.
De derde map heet Operation Mortar(klik) en is een soort vakantie oord dat volledig is kapot geschoten met een groot fort in het midden.
De laatste map heet Wave Breaker en is een wat kleinere map waarbij het gaat om een soort onderzeeboot basis eiland omgeven met een aantal kleine eilanden.

Al met al weer een hoop nieuws om te spelen en ik heb er al een aantal uurtjes opzitten. Morgen wordt deze mappack voor iedereen beschikbaar want de afgelopen week was het alleen voor Premium leden en daar ben ik er ook eentje van.
Tot slot is ook de ranking weer met 10 rangen omhoog gegaan van 110 naar 120 en ik ben dus nu rang 111 en heb er dus nog in ieder geval 9 te gaan maar dat gaat wel goed komen de komende weken want vanaf maandag zal ik wel weer iedere dag tot het weekend aan het gamen zijn want mijn werkeloosheids vakantie zit er maandag weer op want dan begin ik in Venlo(klik).

Mijn huidige Battlefield 4 stats, onderweg naar rang 120..(klik groot)

De map Nansha Strike met veel zee en ergens een grote haai..(klik groot)

Vanuit een helikopter onderweg naar een eiland want die zijn er genoeg.(klik groot)

Op de achtergrond de basis van de vijand op een grote carrier…(klik groot)

De map Wave Breaker en dan in de onderzeeboot basis op een jetski..(klik groot)

In de lucht is ook genoeg te doen en je moet nog uitkijken voor de meeuwen ook..(klik groot)

Water en rotsen en je kunt ook echt onderwater zwemmen..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Battlefield 4 deel 11

  1. Hans zegt:

    En dan maandag naar je nieuwe baan, even het spel op een laag pitje.
    Ziet er weer goed uit Battle field. Hans

    • realjager zegt:

      Juist niet een laag pitje, als ik de volgende dag moet werken dan game ik de hele avond ervoor. Als ik vrij ben de volgende dag dan ben ik meestal aan het surfen en muziek luisteren! 🙂

  2. Suskeblogt zegt:

    die games zien er steeds beter en beter uit. Realistisch zeg maar.

  3. RenéSmurf zegt:

    ja, dat gamen kan nu ook lekker doorgaan! Een andere wereld waar je zelf de baas bent.

  4. John zegt:

    Lijkt me een leuke map. Ik hou van water in games. Vind ik bij Far Cry ook zo leuk. Het geeft echt een andere sfeer.

  5. Hans zegt:

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl Hans

  6. Is inderdaad een tijdje geleden dat je over je spelen schreef, maar ik had niet het idee dat je er mee gestopt was hoor 🙂

  7. Gaaf toch! ieder zijn hobby!!
    Ben benieuwd hoe je eerste dag was!

Geef een reactie

