Call of duty Ghosts deel 1

De cd hoes van Call of Duty Ghosts .(klik groot)

Met mijn nieuwe baan komt ook gelijk het feit dat ik vaker in de avond aan het gamen ben in plaats van TV kijken.
Met Battlefield 4(klik) ben ik wel even klaar dus tijd voor iets anders!
Daarom ben ik dan toch maar begonnen met de “nieuwe” Call of Duty Ghosts(klik voor Wiki). Eigenlijk is de game allang niet meer nieuw want hij kwam uit op 5 november 2013 maar toen was ik druk met Battlefield 4(klik voor laatste log).

Ik was eigenlijk niet van plan deze game te kopen maar ik heb alle voorgaande Call of duty delen ook dus eigenlijk kon ik deze dan ook niet overslaan.

De single player missies had ik in anderhalve avond wel doorgespeeld en het is weer een indrukwekkende serie beelden en acties die over je heen rollen in een korte tijd.
Dit deel van Call of Duty speelt zich af in de nabije toekomst en Amerika is gedeeltelijk overlopen door Zuid Amerikaanse troepen. Het gaat over een machtig ruimte wapen en je hebt de beschikking over een hond die je helpt bij je missies voor verkenning en het doden van vijanden.

Er zit best een aardige afwisseling in de verschillende missies en grafisch valt het ook niet tegen al merk je wel dat er nog geen nieuwe grafische engine(klik voor Tweakers review) in deze game zit waardoor jet toch al gauw tegen de beperkingen op loopt.
Zo gaan gebouwen niet kapot ook al rijd je er met een tank overheen en zonlicht en schaduw doen het ook niet helemaal goed. Toch is het best een mooie game en het speelt wel weer lekker weg.
Het verhaal is best aardig maar ik heb in voorgaande Call of duty en “black ops” delen wel spannendere verhalen gespeeld.
Volgende keer een review van het online gedeelte waarmee ik nu bezig ben maar ik krijg daar nog niet zo makkelijk screenshots uit…..

Het zuiden van Amerika is veranderd in een puinhoop door oorlog en ruimte wapens. Op de achtergrond het Hollywood bord.(klik groot)

Stukje online gameplay met de typische hectiek op de straat..(klik groot)

Naast de ruimte zwem je ook onder water tussen de haaien..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Call of duty Ghosts deel 1

  1. RenéSmurf zegt:

    Het is toch erg leuk dat je naast je werk nog je hobby hebt waar je helemaal in op kan gaan.
    Dat heb ik dan weer met weblogs en zo is jouw wereld soms de mijne, een beetje.

  2. logbankje zegt:

    Dat is een goed teken dat je weer iets over je hobby schrijft.
    Dan gaat het vast goed op je werk. Hans

  3. John zegt:

    Ik heb hem niet gekocht, en ga dat ook niet doen. Ook de nieuw COD ga ik niet kopen.

  4. Suskeblogt zegt:

    hoe meer spannend kan het nog met al dat schieten en vechten ? Subiet komen ze nog live in je woonkamer vechten ! 🙂

Geef een reactie

